1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Farcry Instincts

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 3 jun 2005.

  1. Sharpshooter

    Sharpshooter Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik baal echt gigantisch. Ik was gevorderd tot het punt dat je gevangen genomen wordt en dus begint te veranderen. (na het snipen)
    Nu wilde ik na het filmpje stoppen en heb op quit gedrukt. Toen ik een dag later verder wilde gaan stond er. .... (mijn naam) is damaged and cannot be loaded ( of zoiets in ieder geval) Nu moet ik dus weer opnieuw beginnen.. :mad:
    Zijn er meer mensen met dit probleem geweest?
     
  2. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien verraadt ik wat dingen voor sommige mensen hier, dus op eigen risico kijken :cool:
    Ik ben nu net een leveltje ofzo in dat donkerdere gedeelte, maar hoe snel is dat weer over? Het is wel grappig dat het weer wat anders is, maar ik vond die lichte levels 10 keer leuker. Wat voor krachten krijg je nog meer dan? Ik kan nu een ventje best ver weg meppen (best lachten trouwens...) en als ik Y ingedrukt houd, zie ik die sporen van vuur waar levenden zijn geweest...
    Bedankt...
     
  3. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Pindakaas, die sporen van vuur, is de geur/angst van van mannetjes die ze achterlaten.
     
  4. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    O, ok... Maar kom ik nog uit dat donkere gedeelte en wat voor krachten krijg ik nog meer?
     
  5. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Pinda je komt nog uit dat donkere gedeelte maar niet lang daarna ga je weer het donker in. Oftewel meer donkere levels/binnenlevels/swamplevels. Ik vind het ook jammer dat je niet de hele tijd over die zonnige stranden kunt lopen tussen de palmboompjes. :)
     
  6. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, vanaf het donkere gedeelte vond ik het spel wat minder. Op de plaatjes zag ik namelijk alleen maar de zonnige stranden en bossen dus ik dacht dat het hele spel zo was... Beetje jammer, maar nog steeds een vet spel! :)
     
  7. flipmode182

    flipmode182 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    k ben nu in leveltje 4 ofzo.. wel een vette game.. alleen k had hem mooier verwacht.. k heb de kracht om ver weg te smijten nu.. das wel stoer.. maar multiplay ( splitscreen ) valt hij me een beetje af.. hij speelt gewoon niet lekker
     
  8. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    maar op live is ie wel weer supervetgaafkickencool man.
     
  9. flipmode182

    flipmode182 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe.. word tijd voor live bij mij..
     
  10. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Op Live is er veel te vaak nog erg veel lag, dit is het enigste nadeel. Vaak gebeuren er dan zulke rare dingen dat ik boos word en ermee stop. Ik hoop dat ze binnenkort met een update komen, want dit wordt erg vervelend.
     
  11. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er tot nu toe niet echt veel last van hoor. het gebeurt wel eens dat de host eruit lagt maar heb het nog niet vaak meegemaakt.
     
  12. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat stuk in die mijnen is toch wel erg vet. Nog niet zo leuk als de tropische buitenlevels, maar het hersenloos knallen met een shotgun was wel even gaaf! Headshot maken is lekker makkelijk, gewoon cirkel om z'n hoofd en knallen. Het voelt wel lekker als je gewoon 10 ventjes achter elkaar neerknalt met zeg 13 shotgunschoten... Hoe ver ben ik al trouwens? Ik ben nu net uit de mijnen en ik ben bij dat stenen 'kasteel' ofzo geweest, waar die helikopter nog even langs komt... De levels kan ik niet zo meer volgen, maar waar zit ik ergens?

    Erg vet spel blijft het!
     
  13. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerlijk gezegd ben ik nogal teleurgesteld. Is dit nu Far Cry? De o-zo-geweldige shooter? Ik vond hem nogal matig, het enige wat ik leuk vond zijn die nieuwe krachten die je krijgt, verder zit er echt niets bijzonders in die game. Nee, ik wacht wel op Half-Life 2...
     
  14. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    hoeveel levels heeft de game nou?? ik ben nu in de 9e level
     
  15. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    jongens ik heb een vraagje: ik loop nou namelijk vast in level 9 want dan moet ik explosieven vinden om de sub station te vernietigen maar nou is het probleem dat ik niet bij de objective kring(blauwe cirkel voor je objectives) kan komen. Ik zie dat je er via de dak moet komen maar hoe kom ik op die dak???

    alvast bedankt
     
  16. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    @ryuchunk, edit?

    @forsynthia, de gameplay van halflife 2 is nou ook niet echt spectaculiar hoor, maar wel leuk.
     
  17. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    ik ben er al achtergekomen vanmiddag dus.....
     
  18. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraag: bij het editen van een level wil ik gebruik maken van mist. als ik 'm heb opgeslagen met mist en daarna heb gepubliseerd en 'm dan ga spelen. dan is de mist verdwenen? weet iemand hoe dat komt?
     
  19. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    heb dit spel vorige week in me vakantie gehuurd moet zeggen dat het een gaaf spel is maar niet om te kopen daar gaat het me te snel voor vervelen.
     
  20. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    niemand die dit heeft betreffende de mist in far cry instincts?
     

Deel Deze Pagina