Dat is idd jammer. Er zijn sowieso niet veel shooters meer uitgekomen de laatste tijd, waarbij je tegen bots kunt, of wel?
je moet de map opnieuw publishen en wanneer je de map wil hosten moet je em opnieuw kiezen uit je map lijst. dit geldt voor iedere aanpassing van een map
er is echt iets heel vaag aan de hand. Ik heb far cry al vanaf de release in me bezit en heb hem al een keer uitgespeeld en nooit problemen gehad echter... Toen ik gisteren de game aan een vriend van mij wilde showen toen deed het geluid heel vaag als ik gewoon liep klonk het normaal, maar zodra ik schiet met een pistool wordt het geluid heel vaag vervormd (net alsof er een soort van kettingzaag op de achtergrond wordt gestart) ik heb al me geluidsinstellingen al nagecheckt en alles staat zoals het moet staan. Bij andere games doet hij het ook niet dus het licht niet aan de tv en toen ik het gister bij een vriend van mij probeerde deed hij het ook niet dus aan de game kan het niet liggen weet iemand wat hier aan de hand is en/of hebben er meer mensen last van?
ik heb farcry op pc (uitgespeeld) en ik ga deze denk ik ook halen maar is het verhaal ook anders en zit er hele andere gameplay in??
Ik heb wel eens problemen met het geluid, als je dan schiet lijkt het net alsof je er een demper op hebt. Dit gebeurd bij elk wapen.
Ik heb zelf maps gemaakt en nu wil ik deze via ftp kopieren, weet iemand in welke folder ik deze terug kan vinden?
ik heb hem vandaag ook binnen en ik vind hem zeker vet met die vallen zetten, en lekkere graphics zeker toffe game op live ook geweldig
ik heb m al langer en in ongeveer 3 dagen uitgespeeld maar het is zeker een meesterlijk spel waar je veel plezier aan zal hebben!
Ik heb een vraag. Ik heb XBConnect. En ik wil graag met z'n 2-en online (dus via systemlink) tegen een vriend die ook XBC heeft. Maar als je systemlink kiest, kun je nergens kiezen met hoeveel players je wilt spelen? Dus moeten we altijd 1 tegen 1 doen... Iemand?
Niet het juiste forum maat. Een normale xbox kun je niet benaderen om dingen te kopieren via het netwerk. Oftewel, je mag hier niet praten over mods. Zoek maar op google.
Ik ben nu een hele tijd bezig om verder te komen bij Far Cry maar ik zit vast. De opdracht is om explosieven te verzamelen en de sub-station te laten ontploffen. Maar dat lukt me niet. Waar is dat sub-station, ik kan die explosieven vinden maar ik weet niet waar ik ze moet leggen. HELP MEEEEEEE (sorry ik ben nieuw misschien is dit al eerder gevraagd)