1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Farcry Instincts

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 3 jun 2005.

  1. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    kan je in deze game ook multiplaer tegen bots doen??
     
  2. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
  3. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    ahhh dat is wel jammer
     
  4. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is idd jammer. Er zijn sowieso niet veel shooters meer uitgekomen de laatste tijd, waarbij je tegen bots kunt, of wel?
     
  5. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Tja alleen countertstrike,XIII en Timesplitters die hebben het volgens mij en unreal champions chip!
     
  6. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet de map opnieuw publishen en wanneer je de map wil hosten moet je em opnieuw kiezen uit je map lijst. dit geldt voor iedere aanpassing van een map
     
  7. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik ga hem misschien wel kopen weet het nog niet zeker!
     
  8. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    er is echt iets heel vaag aan de hand. Ik heb far cry al vanaf de release in me bezit en heb hem al een keer uitgespeeld en nooit problemen gehad echter... Toen ik gisteren de game aan een vriend van mij wilde showen toen deed het geluid heel vaag als ik gewoon liep klonk het normaal, maar zodra ik schiet met een pistool wordt het geluid heel vaag vervormd (net alsof er een soort van kettingzaag op de achtergrond wordt gestart) ik heb al me geluidsinstellingen al nagecheckt en alles staat zoals het moet staan. Bij andere games doet hij het ook niet dus het licht niet aan de tv en toen ik het gister bij een vriend van mij probeerde deed hij het ook niet dus aan de game kan het niet liggen:confused: weet iemand wat hier aan de hand is en/of hebben er meer mensen last van?
     
  9. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Zitten alle kabels goed??
     
  10. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    ik heb farcry op pc (uitgespeeld) en ik ga deze denk ik ook halen maar is het verhaal ook anders en zit er hele andere gameplay in??
     
  11. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Verhaal anders en gameplay ook (volgens mij)
     
  12. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel eens problemen met het geluid, als je dan schiet lijkt het net alsof je er een demper op hebt. Dit gebeurd bij elk wapen.
     
  13. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik heb hem en ik vind hem zeker vet!
     
  14. Gex

    Gex Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf maps gemaakt en nu wil ik deze via ftp kopieren, weet iemand in welke folder ik deze terug kan vinden?
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2005
  15. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    ik heb hem vandaag ook binnen en ik vind hem zeker vet met die vallen zetten, en lekkere graphics zeker toffe game op live ook geweldig :D
     
  16. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb m al langer en in ongeveer 3 dagen uitgespeeld maar het is zeker een meesterlijk spel waar je veel plezier aan zal hebben!
     
  17. Dwaalgast

    Dwaalgast FCB

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag. Ik heb XBConnect. En ik wil graag met z'n 2-en online (dus via systemlink) tegen een vriend die ook XBC heeft. Maar als je systemlink kiest, kun je nergens kiezen met hoeveel players je wilt spelen? Dus moeten we altijd 1 tegen 1 doen... Iemand?
     
  18. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Niet het juiste forum maat. Een normale xbox kun je niet benaderen om dingen te kopieren via het netwerk. Oftewel, je mag hier niet praten over mods. Zoek maar op google. ;)
     
  19. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    weet iemand eigelijk een paar glitches met dit spel:)
     
  20. Kleine

    Kleine Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu een hele tijd bezig om verder te komen bij Far Cry maar ik zit vast. De opdracht is om explosieven te verzamelen en de sub-station te laten ontploffen. Maar dat lukt me niet. Waar is dat sub-station, ik kan die explosieven vinden maar ik weet niet waar ik ze moet leggen. HELP MEEEEEEE (sorry ik ben nieuw misschien is dit al eerder gevraagd)
     

Deel Deze Pagina