cker mooie screenshots....kwijl kwijl. Ga hem cker halen. hier een stukje uit Xboxmagazine: ''Dit is weer eens wat anders dan de roestige claustrofobische gangenstelsels die het FPS-genre doorgaans kenmerken. De consoleversie zal geen simpele port van de pc-versie worden. Zo zal deze versie naar verluid meer tactische elementen in de gameplay introduceren. Deze tropische shooter staat voor september 2005 gepland en zal op de komende E3 voor het eerst worden gepresenteerd.'' Xbox Magazine nr.4 juni 2005
Afgezien van de Rainbow Six serie kun je een game, wat mij betreft, van Ubisoft blind kopen. Mooie graphics en over het algemeen lekkere gameplay. Rockstar en Pandemic leveren ook zeer goede titels.
Ik zit te twijfelen of ik deze zal kopen. Het is natuurlijk nog afwachten en er kan nog een boel veranderen maar ik heb er een heel goed gevoel over. Als de gameplay goed is dus net zoiets al Rainbowsix ga ik hem waarschijnlijk kopen. Ziet er supermooi uit! Inderdaad 1 van de laatste xbox toppers Maxwell denk ik.
Ik weet het echt niet. Als ik de screenshots zie dan wil die game gewoon hebben, maar hij komt vlak voor de xbox 360 uit en dus weet ik het niet : 360 of nog een paar goede games (aangezien mijn portemonnee niet al te dik is). Lastig hoor, gamen als hobby hebben met een kleine portemonnee
Maar kan je nou zelf eigenlijk ook op b.v. een waterscooter varen/rijden? Zou wel vet zijn om van plek naar plek te gaan zeg maar. En je bent toch helemaal alleen? Zou wel vet zijn als je ook in teamverband zou kunnen werken.
Ja je kan in verschillende voertuigen zoals; deltavlieger, waterscooter, jeep (hopelijk ook helicopters ofzo!) Je werkt volgensmij helemaal alleen!
hahhaa ik weet wat je bedoeld maar als je deze game ok op de masterlijke xbox 360 kan spelen is het nog geen probleem. Dan kunnen we gezellig met zn allen FarCry Instincts gaan spelen online.
Ik heb dat ook, waarschijnlijk ga ik de xbox360 niet halen! Heel tof, maar gewoon te duur, die games worden misschien ook nog weer duurder! Er komen nog een heleboel vette games voor xbox1 en ook veel die voor xbox1 en xbox360 uitkomen, ik blijf denk bij me vertrouwde xbox1 met de laatste toppertjes.....
ja voor nu is het misschien maar even beter om te wachten totdat de prijs daalt. En wat die games betreft, ik hoorde dat ze dus 80/90 euro zouden worden. Dat ga ik dus niet echt trekken met mijn spaarvarken edit: 100ste post
Ik hoorde ook verhalen dat MS van plan was om zijn games rond de 70 euro te prijzen! Net als bij het begin van de huidige Xbox!
Praat je over de XBOX of de XBOX360? Voor de XBOX zou het kut zijn Voor de XBOX 360 zou het relax zijn ze worden na een tijd toch goedkoper!
Ubisoft heeft vandaag bekend gemaakt dat Farcry Instincts exclusief voor de xbox komt: http://www.insidegamer.nl/content.php?id=6831#reacties
was eerst van plan om deze game zeker te gaan checken maar nu wordt dat helaas ineens een stuk minder zeker,,xbw had weer wat nieuwe screens op de site gepleurd en die waren een stuk lelijker dan de voorgaande,, de filmpjes zijn volgens mij ook dik opgepoetsd,, dus ik wacht gewoon ff op de reviews en wat beelden van de uiteindelijke game voordat ik deze mischien ga aanschaffen,,
Wachten op reviews zou ik sowieso doen . Ik twijfel ook nog of ik deze game zal halen, ben niet echt een FPS fan en kan niet op LIVE. Weet dus niet of het wel de moeite waard is voor mij.
ik ben juist wel een shooterfan,, en ik zou hem ook nu kunnen bestellen bij de preordershop maar dat doe ik dus niet,, maar kan ook niet op live,,weet dr hier iemand of je deze game ook met 4 man splitscreen kan gaan spelen,,?
Maakt niet uit, de game lijkt mij echt super vet, heb Far Cry voor de PC ook een hele poos gespeeld en ik vond hem super! Hoop dat deze nog mooier wordt! En dat je ook nog lkkr veel mag sluipen, want dat zou wel vet zijn!