Je moet hem langer inhouden (1sec) de ene skill moet je aandrukken de andere inhouden om te activeren.
ik heb een vraag. kun je de level editor en de maps die je daar mee maakt ook spelen als je geen xbox live hebt? ik wou deze game namelijk kopen leek me wel een vette game
IK ben de game ook pas aan het spelen, is echt een vette game! Eén van de beste shooters op xbox! Dit weekend ga ik hem uitspelen(heb ook die dierlijke skills nu, vet!)
Hee moet je dit zien. Ik sta op Planet Farcry Met een filmpje dat ik heb in gezonde The Barrel dat is het filmpje dat ik heb ingezonde
check eerst ff of je genoeg respawn points hebt, je moet namelijk aan een aantal dingen voldoen voordat je er in kunt spelen.. zelfde als je bv geen flags hebt als je capture the flag wilt spelen. heb het nu een tijdje niet gespeeld dus weet zo niet meer precies waar je kan zien wat er in moet staan.. maar als je op ( back ) drukt als je de map aant maken bent moet je ergens kunnen zien hoeveel dingen je nog moet neerplanten om aan speldelen te voldoen.. en je moet je map eerst opslaan.. en daarna ga je in de lijst waar alle maps staan hem selecteren om te kunnen spelen.. moet je hem een lijst naar boven toe schoppen zeg maar.. maar je moet gewoon ff wat menu's door scrollen om erachter te komen..
Als je genoeg vlaggen of spawn locaties hebt dan komt er vanzelf een popupschermpje waarop staat dat je die game-mode kan spelen in multiplayer of systemlink.
Heb zojuist Farcry Instincts gekocht. Heel gaaf spel, alleen een groot minpunt. Elke keer als ik het spel opstart moet ik dat filmpje van een paar minuten aanzien. Ik kan deze niet doordrukken.
heb ik ook alteid mt men of valor word er helemaal gestoord van met mijn far cry is dit nie voor gekomen