Ik had laatst met mijn vriend beginselen gemaakt voor een echt vette map en na een tijdje 4 dagen wouden we er aan verder werken, maar het was opeens een Damaged map wat kan er gebeurd zijn..?!
Ok, bedankt. Zal het zo eens proberen. Edit: Ik heb het geprobeerd en hij blijft het filmpje telkens opstarten, ik kan hem niet doordrukken.
@ Kameo De eerste keer dat je het spel opstart moet ie zoiezo perse het hele filmpje afdraaien (hij slaat tijdens dat het filmpje zich afspeelt namelijk soundfiles op je xbox op) dus je moet de tijd eerst goedzetten dan het spel op starten dan een keer het filmpje af laten lopen en daarna doet hij het als het goed is nooit meer
Ik had even een vraag over de multiplayer system-link van Far Cry. ALs je 2 xboxen met elkaar linkt, met hoeveel spelers kan je dan spelen? Een vriend van me wil Far Cry oook gaan kopen, maar dan willen we wel minstens 2 tegen 2 kunnen spelen. Weet iemand misschien met hoeveel spelers je dan op 1 xbox kunt? (split-screen kan ook, maar we willen niet bij elkaar kunnen kijken waar de ander is )
Dat wist ik al, maar het gaat me niet om de splitscreen hea Maar met system link. Hoeveel je dan tegen elkaar kan per xbox. Dus 1 tegen 1, of ook 2 tegen 2.
Als je in system Link speelt kun je maar met 1 persoon per xbox spelen. Dus als je met vier spelers wil spelen heb je dus 4 xboxen + 4 tv's + 4 far cry games nodig. zwaar ver$%"$# als je het mij vraagt....
je kan idd maar met 1 persoon per xbox via system link/xbox live. Dit is helaas bij veel spellen zo, al kon je nu maarr met 1 gast erbij maar dat kan meestal geeneens. Vind ik altijd erg jammer.
Mn tijd + datum staat wl gewoon goed, maar als ik een aantal andere spellen heb gespeeld krijg ik dat filmpje elke weer en kan ik hem ook niet skippen. Komt dat omdat die dan misschien de soundfiles weer opnieuw op de HD moet zetten? Ik vind het eigenlijk behoorlijk irritant, ga k tussendoor maar ff tv kijken of wat te drinken halen, maar jah ideaal is t niet
Jup, je zegt zelf de reden al zodra je een andere game in je box doet nadat je far cry hebt gespeeld dan moet hij de volgende keer nogmaals het filmpje laden
Als je een eigen map hebt gecreërd en je wilt hem dan in split screen spelen, je hebt dan ook alle benodigde dingen toegevoegd. Moet je dan Publish Map aanklikken, wil je het kunnen spelen in splitscreen.
Hoe kun je maps die je gepubliceerd hebt en later weer verwijderd hebt verwijderen uit de lijst van beschikbare maps?