1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Farcry Instincts

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 3 jun 2005.

  1. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Het klinkt raar, maar waar...

    Je moet de tijd van je xbox goedzetten, dan gebeurt dat niet meer.
     
  2. Zidaan

    Zidaan Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had laatst met mijn vriend beginselen gemaakt voor een echt vette map en na een tijdje 4 dagen wouden we er aan verder werken, maar het was opeens een Damaged map wat kan er gebeurd zijn..?!
     
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ok, bedankt. Zal het zo eens proberen.

    Edit: Ik heb het geprobeerd en hij blijft het filmpje telkens opstarten, ik kan hem niet doordrukken. :confused:
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2006
  4. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Kameo

    De eerste keer dat je het spel opstart moet ie zoiezo perse het hele filmpje afdraaien (hij slaat tijdens dat het filmpje zich afspeelt namelijk soundfiles op je xbox op) dus je moet de tijd eerst goedzetten dan het spel op starten dan een keer het filmpje af laten lopen en daarna doet hij het als het goed is nooit meer ;)
     
  5. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had even een vraag over de multiplayer system-link van Far Cry. ALs je 2 xboxen met elkaar linkt, met hoeveel spelers kan je dan spelen? Een vriend van me wil Far Cry oook gaan kopen, maar dan willen we wel minstens 2 tegen 2 kunnen spelen. Weet iemand misschien met hoeveel spelers je dan op 1 xbox kunt? (split-screen kan ook, maar we willen niet bij elkaar kunnen kijken waar de ander is )
     
  6. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    ik gok op 2 personen per xbox, maar dat kan ik je niet met zekerheid zeggen.
     
  7. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gok dat zelf ook, maar ik zou het wel graag even zeker willen weten.
     
  8. No_Name

    No_Name -

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    farcry kan met 4 personen splitscreen d8 ik ...DACHT IK !
     
  9. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt hoor:p
     
  10. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat wist ik al, maar het gaat me niet om de splitscreen hea ;) Maar met system link. Hoeveel je dan tegen elkaar kan per xbox. Dus 1 tegen 1, of ook 2 tegen 2.
     
  11. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je in system Link speelt kun je maar met 1 persoon per xbox spelen. Dus als je met vier spelers wil spelen heb je dus 4 xboxen + 4 tv's + 4 far cry games nodig.

    zwaar ver$%"$# als je het mij vraagt....
     
  12. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan idd maar met 1 persoon per xbox via system link/xbox live.
    Dit is helaas bij veel spellen zo, al kon je nu maarr met 1 gast erbij maar dat kan meestal geeneens.
    Vind ik altijd erg jammer.
     
  13. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand de map : Confrontation ooit gespeeld?
     
  14. jojo13

    jojo13 Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    nee hoezo ? ;)
     
  15. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Mn tijd + datum staat wl gewoon goed, maar als ik een aantal andere spellen heb gespeeld krijg ik dat filmpje elke weer en kan ik hem ook niet skippen.
    Komt dat omdat die dan misschien de soundfiles weer opnieuw op de HD moet zetten? Ik vind het eigenlijk behoorlijk irritant, ga k tussendoor maar ff tv kijken of wat te drinken halen, maar jah ideaal is t niet
     
  16. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup, je zegt zelf de reden al zodra je een andere game in je box doet nadat je far cry hebt gespeeld dan moet hij de volgende keer nogmaals het filmpje laden ;)
     
  17. Schorspion

    Schorspion Up the irons!

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik nooit last van. bij mij speelt hij nooit het filmpje af. (alleen de eerste keer)
     
  18. Rastapopulos

    Rastapopulos Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een eigen map hebt gecreërd en je wilt hem dan in split screen spelen, je hebt dan ook alle benodigde dingen toegevoegd. Moet je dan Publish Map aanklikken, wil je het kunnen spelen in splitscreen.
     
  19. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    ja :)
     
  20. Rastapopulos

    Rastapopulos Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kun je maps die je gepubliceerd hebt en later weer verwijderd hebt verwijderen uit de lijst van beschikbare maps?
     

Deel Deze Pagina