1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Farcry Instincts

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 3 jun 2005.

  1. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat kan niet, helaas...:D
     
  2. Yko

    Yko Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is inderdaad wel jammer dat je elke keer het introfilmpje moet kijken. Ik had dat eerst niet elke keer, alleen de eerste keer, maar nu heb ik het telkens (en ook wanneer ik geen ander spel tussendoor speel).

    De levels in de tropische buitenlucht vind ik het leukst. De delen in het donker (de grot, het bos bij nacht) vind ik veel minder, omdat alles dan ook veel minder mooi is. Heb ik het spel eigenlijk al bijna uitgespeeld als ik de mijn uit ben?
     
  3. Schorspion

    Schorspion Up the irons!

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    nee dan ben je ongeveer op de helft misschien iets over maar er komen nog heel veel buitenlevels na in ieder geval 3 kheb hem al uit gespeel echt super game_O_
     
  4. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt het niet co-op spelen toch? Ik snap eigenlijk niet waarom ze dat er niet gewoon in stoppen, dat kan toch niet veel extra werk zijn...
     
  5. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk is het wel veel werk, want ik denk dat het hele spel opnieuw opgebouwd moet worden zodat het met z'n tweeen te spelen is...

    ... en anders hadden ze het er vast wel ingemaakt :p
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2006
  6. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry internet deed heel vaag :p
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2006
  7. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry :p
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2006
  8. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    FarCry Instincts is een topper en word op de tunnel progs ( Xlink / XBC ) heel veel gespeeld . _O_
     
  9. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Kreeg het spel gisteren binnen (besteld bij Play.com) en vind het echt super.
    Staat zeker in mijn top 10 en aangezien ik al redelijk wat spellen heb gehad (stuk of 100 in totaal) is dat een groot compliment. :+
    Prachtige graphics en ook mooi geluid, die setting vind ik geweldig, je wordt er helemaal blij van. ;)
    En ook leuke plotwending en later leuke truukjes. :)
    Ga ook zeker het tweede deeltje halen, eerst deze even uitspelen, ben al iets over de helft geloof ik (1 of 2 levels na de Mines).
    Heb helaas geen Live, dat leek me wel mooi met dit spel.
     
  10. Schorspion

    Schorspion Up the irons!

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    als je het tweede deel alleen gaat halen voor de single player dan weet ik niet of ik het wel zou doen. of je moet het echt een mooi spel vinden. de map editor is wel veel uitgebreider maar er zijn wat minder missies en die zijn ook wat minder interesant en een slechter verhaal maar voor de multiplayer is de tweede wel beter.
     
  11. Schorspion

    Schorspion Up the irons!

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    nee koop em toch maar hij is wel mooi net ff weer gespeeld ;-)
     
  12. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ik wacht tot hij nog maar 10-20 euro kost, dat is het me zeker wel waard. Die map editor geef ik niks om, weinig nut om voor jezelf een map te maken. ;)
    Heb deel 1 ook voor 10 euro bij Play.com besteld en die is het dubbel en dwars waard! :+
    Ben al bijna bij de 1 na laatste level. :'-( Aan al het goeie komt een eind helaas. ;) Aan alle tegenstand ook. :p
     
  13. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey Chaos , speel je dit spel wel eens online ? :confused:
     
  14. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, zoals ik al zei, heb ik geen Live.
    Heb van die kaartjes gehad en heb het wel geprobeerd, maar computers zeggen me totaal niks en ik heb helaas jammerlijk gefaald. :eek:
    Speel dus nooit online met de Xbox, kan de spellen dus alleen maar in singleplayer beoordelen. :mad:
     
  15. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je wel eens XBConnect of Xlink geprobeerd ? Daar kun je deze game gratis online spelen ! :thumbs:
     
  16. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    XBConnect wel, vond het teveel gedoe, programma liep verre van vlekkeloos en voordat je kon spelen was je al snel een half uur bezig om een goede host te zoeken.
    Ik laat het voor wat het is, mocht er een 360 komen, dan probeer ik dat (draadloos). Is het echte vooruitgang. ;)
     
  17. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer , je weet niet wat je mist .
    FarCry & FarCry Evolution worden daar namelijk onwijs veel gespeeld .
    Echt , zon 5 a 10 servers , heelemaal bom vol ( op Xlink Kai ) . _O_
     
  18. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Chaos: Aanmelden op Xbox Live is in principe niet zo moeilijk, als je hardware allemaal goed ingesteld is (modem/router) is het een kwestie van alle gevraagde gegevens invullen. Ik vind het veel makkelijker gaan dan via die tunnel progjes of online gamen op een pc.

    Ik speel Far Cry via Live online, maar ik vind het niet geweldig. Ik heb het spel gekocht toen die in de aanbieding was, de meesten die nu online zijn, die zijn al helemaal expert in het spel zo ongeveer. Als je alles verliest is er dus echt niks aan.
     
  19. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het op Xlink veel gespeelt toen het net uit was, maar na een maand ofzo waren er gewoon nog iets van 5 mensen waarvan ik niet altijd won. Klinkt egoistisch maar iedereen op Xlink zuigt gewoon bij Far Cry:b: Toen Evolutions uit kwam was het precies hetzelfde verhaal:+
     
  20. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het probleem is echter dat de hardware niet goed is ingesteld, athans ik kreeg het niet aan de praat. Alle gegevens had ik bij de hand, maar zover kwam ik niet eens. ;) En momenteel hebben we draadloos internet van @Home, de router zit ergens beneden in de kast, dus dat wordt lastig verbinden met een kabel. ;)
     

Deel Deze Pagina