1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Farcry Instincts

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 3 jun 2005.

1. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Deze game ga ik me nog zeker halen voor de xbox als "ie" uitkomt! Wat een coole graphics en gameplay,...!!! Ik heb de demo gespeeld gehad op de pc, gewoon een machtig spel. En als je naar de screens kijkt, damn het ziet er enorm uit, bijna(of mss wel beter) dan sommige next gen games!

2. Dik KlootWijk

Dik KlootWijk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    met die map editor gaat dit spel zeker heel populair worden

check mainpage voor een coole vid hierover :)

3. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Mij lijkt het zo vet om je eigen level te maken en daarna echt te spelen! Echt geweldig. Is dit alleen voor de live multiplayer of ook voor splitscreen?

4. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk ook voor split screen (ik hoop het iig) dit word egt zooooooon tof spel ik kan niet wagten om een map te maken die speciaal bedoeld is om de predator mode in te spele!!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!! ik wil hem nu!

5. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nieuwe screens:

6. mars15

mars15 Guest

Mooie screens hopelijk word die niet te druk op live...

7. abruzzese

abruzzese abruzzese

Leuk Bevonden:
    0
    Deze game ziet er mooi uit en ik heb de demo gespeeld op PC maar er zit een nadeel en dat is dat maar heel beperkt gesaved kan worden { checpoints } .
    Je moet op PC tich keer hetzelfde opnieuw spelen en dat gaat al snel vervelen.
    Het zou voor mij pas echt een top game worden als je onbeperkt kan saven en vooral die spannende momenten in FarCry zou het toch leuk zijn als je voor een heel moeilijke situatie ervoor kan saven.
    Er zijn genoeg games waar dat wel kan : Doom III / Ghost Recon 2 / enz....

8. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Op de PC kun je toch heel vaak saven, de PC doet het dan automatisch. Ik heb het hele spel, maar ben niet zover, maar wel al veel savegames.

9. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    allemaal leuk en aardig maar ik vond de besturing op pc al kut mot je na gaan hoe dat op de xbox gaat verlopen...

10. roedos

roedos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heel anders, want op de xbox schiet je toch echt niet met een muis en toetsenbord, maar waarschijnlijk (en hoop ik) met de halo besturing!

11. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk de Halo besturing idd, omdat bijna alle shooters op de xbox daar gebruik van maken.

12. DeathStalker

DeathStalker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wordt een top game zeker met die predator mode erin. Lekker vernieuwend en dus niet zo maar alleen een serieuze shooter! Weet alleen niet of ik m nog ga halen op de huidige box, je moet toch ergens op bezuinigen *) maar anders koop ik 'm zeker budget op de 360.

13. FuriousFreak

FuriousFreak April 29

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je hoevette game! ga hem zeker halen als i goede ratings krijgt. Die map editor lijkt me ook erg stoer, vooral als je dat zonder probs op live kunt spelen.

14. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Wanneer is de exacte datum, en hoe gaat de multiplayer online,... alles zijn?

15. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    paar screens:

16. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Check daar z'n Rocket Launcher :cool: !! Best grote ontploffing ook :D !!
    Release is 30 September als het goed is!
    Wordt zo'n goeie game, online lijkt het me ook zeer tof!! Zolang er geen LAG enz. is, maar zal wel goed komen met Ubisoft :)

17. Cheeks91

Cheeks91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze game lijkt me echt vet ik ga hem wel kopen. kdenk niet dat ik dan nog genoeg heb voor de 360 maar ik ben een paar dagen voor de release van de 360 jarig dus kan ik hem van dat geld wel kopen.

18. Dik KlootWijk

Dik KlootWijk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  19. abruzzese

abruzzese abruzzese

Leuk Bevonden:
    0
    Ook deze titel zal weer niet perfect worden zoals andere shooters op de Xbox.
    Ik heb FarCry gespeeld op mijn PC en daar kun je perfect richten met je muis en met een joypad van de Xbox zal dat nooit evenaren.
    Een gameconsole vind ik dan ook niet helemaal geschikt voor First person Shooters en moet je het hebben van GTA of racegames en andere genre.
    Ik vind zowiezo alle shooters op de xbox niet goed speelbaar tegenover een shooter op de PC.
    Ook op de nexgen console,s zoals de Xbox 360 zal ook weer niet geschikt zijn voor shooters maar wel weer voor bijvoorbeeld residentevil 5 .
    Eigenlijk zou je in het bezit moeten zijn van een snelle PC en een GameConsole maar het kost wel allemaal wat .

20. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Je schiet idd een stuk beter met een muis en keyboard. Je kan ook sneller bewegen en specialere moves maken zoals leanen (naar de zijkant leunen). Maar toch vind ik een First Person Shooter op de Xbox nog wel leuk, in het echt mik je echt niet zo makkelijk als een muisje en een keyboardje hoor. Als je van een beetje realiteit houdt zou je het niet erg vinden dat je via een controller speelt. Maarja ieder zijn eigen smaak misschien vind jij snelle actie en makkelijk precies schieten wat leuker! :)

Mij maakt het in ieder geval niets uit want ik wil best wat meer moeite doen om iemand met een headshot neer te schieten. Ik ben heel blij dat deze game op de Xbox komt want mij lijkt deze game zeer vermakelijk!

Laatst bewerkt: 22 aug 2005

Deel Deze Pagina