DIt vind ik zinloze agrumenten, want iedere Xbox gamer heeft te kampen met de nadelen van de Controller in FPS dus de kansen blijven gelijk en als je het mij vraagt overdrijven jullie het ook allemaal een beetje.
Het mikken op een console is lastiger dan op een PC vind ik zelf, maar op een console zie je wel dat het "raak schieten" makkelijker is gemaakt door bijvoorbeeld alternatieve vormen van mikken. In Far Cry Instincts werk je niet met een pixel als mikpuntje, maar met een circel. Alle bad-guys die zich in de circel bevinden worden geraakt. Check de screens maar, je ziet meteen een wat grotere circel als bij de PC. Mensen die Rainbow Six kennen, zullen meteen het systeem herkennen. Zo is het toch prima om een shooter om de console te spelen ipv de pc. Ergens vind ik de ervaring om lekker op de bank te liggen met een controller in je hand ook wel prettig ipv met muis en toetsenbord achter mijn buro te zitten. Maar ik denk dat het wel voor ieder apart is.
Handig gedaan door gebruik te maken van zo'n circel. Ik vind shooters sowieso fijner spelen op de console dan op de pc, dus ik zal er geen problemen mee hebben.
Als je Far Cry op de pc speelt en dan op de allerhoogste moeilijkheidsgraad moet je bijna bij elk gastje een headshot schieten. Als dat bij de xbox hetzelfde is dan wordt het moeilijker door de thumbstick om een headshot te maken. Far Cry op de xbox heeft wel veel meer verbeteringen op ander gebied (gameplay) dan op de pc.
Mmm, inverband met die discussie over shooters zijn beter op pc en fijner,... Ik vind het juist niet ,ik vind het echt niet fijn spelen op een computer. Het geeft een heel ander gevoel(veel minder fijn gevoel) dan als ik op een console speel. Ik wil comfortabel zitten en op mijn console spelen. Een controller in de hand geeft me ook een heeeel goed gevoel. En noem maar op. Dus iedereen heeft zijn menig erover, dit was mijn...
ik vind het ook naar om zo dicht op m'n scherm te zitten (bij de pc dus). En op de console vind ik het bijna net zo fijn, tis maar wat je gewend bent
FCI heeft zeker veel meer gameplay elementen erin dan de PC versie dat heeft. Predator skills, het trap-system (wat echt heel gaaf is!), met 2 wapens tegelijkertijd schieten (halo style), je kan nu sneaky kills maken met je mes en nog veel meer. FCI is echt een remake van de PC versie.
Dat moet ook wel, aangezien de xbox versie veeel later komt dan de PC versie. Als het resultaat veel vetter is dan op de PC dan hoor je mij niet klagen
Ik snap niet waarom dat dual-weelden in zoveel FPS gestopt moet worden. Kijk, als je het alleen met pistols kan oke, maar met een SMG of AR wordt het al snel Rambo stijl, wat imo geen stijl is..
Je hoeft het niet te doen, er zitten duidelijk nadelen aan om met twee wapens rond te lopen. Zoals accuratie en gebrek aan inzomen. ALs je het niet wil, dan doe je het toch niet?
En wat is er mis met de Rambo style, ik vind et juist erg vet om te dual wielden met twee vette guns.
Ik vind het prachtig om met twee van die MP5's de boel aan gort te knallen. Heeft wel iets om zo rond te lopen. Was het niet dat in het begin de ammo wel wat karig is... Maar dat merken jullie snel genoeg!
Dat is wel goed gedaan. Anders zou het dual wielden veel te makkelijk worden. Mij maakt het niet veel uit, 1 gun, 2 guns, het komt op hetzelfde neer......schieten
Ik ben iemand van het soort dat ervan houd de vijand subtiel aan z'n eind te brengen. Door Sneak attacks, snipen, headshots, hand to hand combat etc. Dual-weelden vind ik daarom maar lomp...
Nog wat coole screens: Kijk hier, deze vind ik mooi met die ontploffing waardoor een hele bende bandieten de lucht in vliegen