Gek genoeg ben ik het met je eens, je zou zeggen dat de pc versie mooie moet zijn door de power van de nieuwe shader 3.0 modellen, maar op de TV ziet FCI er gewoon zo gelikt uit. Van dichtbij is het wel anders natuurlijk. Er zijn een hele hoop nieuwe effecten toegevoegd, zoals bv opstuivend zand op het strand, de bossen zien er veel levendiger uit en het water is net ff wat slikker. Sorry dat ik klink als fanboy, maar FCI is mijn kindje en ik ben er gewoon trots op!
Ik vind het wel jammeer dat je zelf nu een soort van super hero wordt met allerlei extra's. Zoals het extreem hard lopen, geurtracking gebeuren en het krachtige slaan. Vond het concept goed zoals het was. Ben bang dat het nu allemaal beetje te gaat worden.
er zijn er in totaal een stuk of 9, je hebt een zandbuggy, jetski, een soort hummer (of het is gewoon een hummer) zo'n vlieg ding (waar mee je kan sky diven ofzo) en nog een paar die ik zelf niet weet btw. ik vraag me zelf ook af of je nou in1 grote wereld speelt of je levels heb *)
Je speelt niet in één grote omgeving. Je zal wel met wat kleinere levels te maken hebben en dus laadtijden. Maar de levels in de pc versie zijn wel echt gruwelijk groot. Dat gaat helaas niet goed op de Xbox als je het detail nivo van FCI wil volhouden. GTA heeft wel grote levels, maar die zijn wel wat anders qua details als die van FCI. Toch zijn de levels niet klein, ze zijn groter dan de gemiddelde shooter en je hebt nog steeds meerdere routes naar het zelfde doel (multipath). Maar in het begin valt dat erg mee, later krijg je wat meer vrijheid. Snipen is nog steeds leuk! Alleen werkte mijn preview build niet zo goed met snipen in de grotere levels . Gelukkig net een nieuwe versie binnen, die ik zo maar een ga testen.
Nee, echt als je zeg maar klaar bent met je opdracht. Je werkt met objectives die je moet vervullen. In de PC game had je een soort "vriend" Doyle die je hielp, Doyle zal ook in FCI zitten. Het predator gedeelte is wel een soort "superman" , maar geloof mij, het is verre van een onschendbare superman. En je zal deze features pas laat in de game krijgen. Check de trailer hier om een indruk te krijgen: ftp://ftp.ubisoft.nl/far_cry_instincts/FCI_Trailer_predator_s.wmv Andere trailers : ftp://ftp.ubisoft.nl/far_cry_instincts/FCI_Crowe_Trailer.wmv ftp://ftp.ubisoft.nl/far_cry_instincts/FCI_Dorff_itv_s.wmv ftp://ftp.ubisoft.nl/far_cry_instincts/FCI_trailer_mapeditor.wmv ftp://ftp.ubisoft.nl/far_cry_instincts/FCI_MP_Trailer.wmv ftp://ftp.ubisoft.nl/far_cry_instincts/FCI_Carver_Trailer_s.wmv ftp://ftp.ubisoft.nl/far_cry_instincts/FCI_Trailer_Prey_s.wmv
klik hier! klik hier! Waarschijnlijk zijn deze filmpjes al gepost,maar ik moest even zeggen, dit ziet er zooo vet uit, een maken van een map wordt zooo cool uit de doeken gedaan, en dan met die map op xbox live, en noem maar op...en de single player, hell fucking yeah!
Jammer weer van al die gemuteerde beesten die verknalden echt een groot stuk van de pc game vond ik. Enorme bruten met bazooka's in een klein tering gangetje daar kon je gewoon niet voorbij komen zonder healthverlies. Beetje jammer was dat.
Er zitten zeker vette elementen in, zelf vind ik het trap systeem er wat vaag en nep uit zien, maar het werkt wel super mooi. Ik heb zojuist de demo gespeeld en wat een super mooie graphics. Echt heerlijk om bijna echt op een tropisch eiland te zitten, al is het besturen van een auto niet echt makkelijk
Wacht maar af, hou de homepage in de gaten de komende dagen! Straks heb jij misschien ook wel een demo van FCI...