Het is in lichte vorm aanwezig, maar niet zoals bij bijvoorbeeld de soldier of Fortune reeks (hitzones etc). Bloed en stervende animaties zijn er wel, maar die zijn vergeleken met andere games niet van uitzonderlijk hoog niveau. Maar, de tropische jungle, kusten en het water zijn echt heel erg mooi.
ik heb hem net gespeeld (demo dan) en hij is echt héél goed. niet normaal meer. maarja, wacht verwacht je anders van UBISOFT
Zo jij loopt flink te slijmen :{ Ik verwacht er ook veel van, maar ik wil eerst het uiteindelijke spel spelen.
Ik heb ook de demo hier liggen (via Robinson (GM) --> Sponsored by XBW & Ubisoft) Zit ik dan met deze mooie demo en zonder Xbox!! :| Maar komt er binnenkort weer ff een te staan dus (nog) niet gaan schreeuwen om de demo .
Ik heb em ook en al weer uitgespeeld. Het is een van de mooiste games voor de xbox op dit moment en vooral het gebruiken van een mes is echt bruut. De hoeveelheid bloed valt wel mee, volgens mij was het op de pc meer.
Er zijn twee levels, de eerste is een beetje een tutorial. Je leert dan een mes te gebruiken enz. De tweede level is echt schieten en met boten varen. Echt heel vet.
vette prijsvraag, zoiets moeten ze serieus vaker doen, dan los je meteen dat probleem op dat je te weinig crew hebt