1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Farm Together

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 10 mei 2020.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Farm Together

    Ontwikkelaar: Milkstone Studio's
    Uitgever: Milkstone Studio's
    Oorspronkelijke release: 22 februari 2018
    Consoles: PC, Playstation 4, Xbox One & Nintendo Switch

    [​IMG]

    Gameplay:

     
    ageQned vindt dit leuk.
  2. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Lekkere relax game heb hem op de Switch en PS4. Totaal niet moeilijk overigens of geen enkele uitdaging, maar gewoon lekkere tijd verdrijf.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Inferior aan Farming Simulator 2019!
     
  4. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja er is altijd wel 1 de beste, maar dat hoeft niet altijd voor iedereen de leukste te wezen.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik heb er echt niet zoveel behoefte aan om eerst een blok staal aan te koppelen, vervolgens nog eens de machine zelf en en dan keurig netjes elke centimeter te ploegen van het veld. Als jij mij een handige guide kan laten zien of slimme tips van jezelf om er plezier in te krijgen, dan wil ik het nog wel proberen. Game serie trekt me nog altijd wel een beetje, zeker nu ik steeds minder behoefte heb aan snelle, bloederige of gewelddadige games. :)
    Deze game is gewoon heerlijke afwisseling en prachtig om samen te doen. Als je kinderen hebt lijkt me dit een aardige vader/moeder - kind game. :thumbs:
     
    ageQned vindt dit leuk.
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Vandaag ook voor het eerst iemand op mijn boerderij gehad die ook daadwerkelijk iets deed. Moest voor een opdracht rode goji bessen planten, dat werd voor me gedaan door een vrouw die ook zo vriendelijk was om even het gastenboek te tekenen. Dit blijft echt zo'n heerlijke game om elke dag even wat te doen.

    Op sommige momenten sterk vergelijkbaar met Animal Crossing, met uitzondering van computer gestuurde NPC's. En multi console voor de PS4 liefhebbers. Je moet wel redelijk wat geduld hebben in het begin, maar als je de opdrachten blijft volgen kom je redelijk snel los. En als je niet tevreden bent kun je altijd je boerderij recyclen. Al met al vind ik de game wel een 8 waard. :)
     
  7. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Vergelijkbaar met Animal Crossing wanneer dat dan? Ik moet wel heel ruim denkend wezen om die vergelijking te zou kunnen maken. Met heel bedoel ik dan heel, heel, heel ruim.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik overdrijf ook wel, maar het houd me op moment gewoon een stuk meer bezig deze game. Door de manier waarop de gameplay in Animal Crossing in elkaar steekt, kan ik daar nog niet lekker inkomen. Deze game wel en het kan best lollig zijn een sprintje te trekken achter een andere gamer aan die je game inkomt.

    Los daarvan gaat Farm Together wat sneller los en daar hou ik wel van. Voor mij is het dan net als met films: Wanneer de film mij na pak en beet een half uur, serie een of twee afleveringen, niet iets weet te pakken bij mij, haak ik in eerste instantie een tijd af. Dat heb ik met Farm Together niet. Toen ik éénmaal die klik had, kon ik de game niet meer wegleggen en dat heb ik nog steeds wel met Animal Crossing.

    Maar goed, zover was ik daar ook nog niet mee. Het is alleen jammer dat niet meer mensen actief deze game spelen, ook al gaat niet alles misschien zo diep als bijvoorbeeld in Animal Crossing. Deze game verdiend zeker wel aandacht. :)
     

Deel Deze Pagina