1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Farpoint + Aim (PSVR)

Discussie in 'Games' gestart door inoway, 25 mei 2017.

  1. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Eindelijk mijn stuurtje terug na een maand uitleen. Gister eerste ervaring Dirt VR met stuur. Gaat me volgens mij een stuk beter af dan in 2d. Lekker hoor.

    Drivevlub blijf ik overigens een game vinden waarbij ik in 2d gewoon echt veel sneller ben
     
  2. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Net even een start gemaakt met Farpoint. Echt wel heel vet gedaan. Je weet dat het niet echt is maar toch is het spannend,
    Moet nog wel even een goede zit houding vinden of een andere stoel gebruiken. Ik heb ook het idee dat de aim controller lager zit dan de gun in de game.
    Maar net wel even de tering geschrokken. Loop ik door een stukje met flinke rots partijen. Huilende wind je hoort dat er ergens beesten rond kruipen maar je ziet ze nog niet.... ligt mijn phone tegen mijn been in de stoel. Gaat die ineens trillen WA message. De fucking tering. Ik schrok mij echt kapot. Lol.... VR is zoveel intenser dan 2D gamen...
    begin van de game is ook erg leuk gedaan...
    nu nog even goed oefenen met schieten op gespuis wat verder op staat. Ik merk dat ik zonder door de aim te kijken snel te hoog of te laag schiet..
    maar verder petje af voor deze game. Zo wil ik wel COD of iets dergelijks spelen. Iets minder strakke gfx is echt zo geen probleem. De imersion is zoveel beter dan 2D gamen...

    Ik kruip weer onder.. laterrrrrr..
     
    Zifnap en inoway vinden dit leuk.
  3. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik zal eens kijken om het staand te doen. Hoogte is alleen aan te geven doormiddel van je eigen lichaamslengte. Maar dat zal dan niet kloppen als je zit.
    Nog geen challenge gedaan. Eerst maar even de story mode. Maar het is echt heel gaaf inderdaad.. meteen verpest betreft shooters dat staat 100% vast.
     
    WorkingTitle en inoway vinden dit leuk.
  4. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Zit nu wel even op een lastig stukkie. Paar van die groene ballen gooiers boel grond spinnen en zo'n grote spin achtig ding..
    Had rockets maar die had ik beter kunnen bewaren voor het zware werk... :F:
     
  5. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ahh laadt hij door als je wisselt.. dat wist ik niet. Dat scheelt inderdaad. Ontwijken gaat prima hoor. Ik beweeg mij heel behoorlijk in VR. Heel soms als je ineens achteruit loopt dan wil het wel eens even mismatchen in mijn hoofd. Heel even een moment dat je moet omschakelen en dan dus even een gek gevoel krijgt in je lijf. Maar dat is eigenlijk alleen in het begin van een speel sessie, je hersenen moeten weer even aanpassen aan VR.
     
  6. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou blijft een lastig stukje. Die grote spinnen of kreeften of wat het ook zijn komen wel erg snel op je af. Die kun je nagenoeg niet ontlopen. 8)
     
    inoway vindt dit leuk.
  7. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613

Deel Deze Pagina