1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

fast and furious game!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door darkmaster_85, 28 jun 2003.

1. bass

bass bass ...®

Leuk Bevonden:
    0
    Mij lijkt het idee iig wel hele erg vet... maar of dat ook egt vet wordt ik verwacht meer van NFS underground dan van tftf game...
    Hoop wel dat ze veel tune mogelijkheden en veel verschillende looks voor je auto bevatten...anders is er niet zoveel anders ten opzichte van burnout 2 ofzo....

2. K-Pac

K-Pac No PaiN No GaiN

Leuk Bevonden:
    0
    ok deze game wordt gewoon vet...en die gasten die in deze topic lopen te ******en op the fast and the furious of 2 fast 2 furious...moeten gewoon niet naar deze topic toe gaan klaar godsamme man...ga lekker ergens anders zeiken...OK, ik ben flink een street race fan...en koop deze game dus sowieso, maar gasten die in deze topic lopen te ******en...donder aub op..en dat gedoe met "kinders" gadverdamme....en Enter the Matrix was voor mij gewoon een kutgame, had er meer van verwacht, maar dat betekent niet dat deze filmgame slecht word...want er is dus nog geen racegame gemaakt gebaseerd op een film.

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Chill :eek:!

4. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Trouwens, TF&TF gaat ONLINE! Dat kan je van NFS:Underground niet zeggen. Weet je hoe vet, als je met je eigen getunede auto tegen andere mensen kan gaan racen!

Oké, ik geef toe dat de meeste film games mislukkelingen zijn, maar dat ging dan meestal om een RPG. En als ze dan al de moeite hebben gedaan om er een xbox live feature in te doen, dan nemen ze denk ik niet met een slechte game genoegen!

5. Warrior X

Warrior X Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    2
    nah, als ik die screens etc zie, dan vind ik midnight club 2 meer op the fast and the furious lijken dan de game, ok de auto's zijn niet hetzelfde, bij MC2 kun je alleen in de nacht racen----> film
    Je krijgt andermans auto als je wint----> film
    Je kan overal naartoe in de stad ----> film

6. K-Pac

K-Pac No PaiN No GaiN

Leuk Bevonden:
    0
    dat klopt alleen kan je nu gaan tunen, wat me echt goed lijkt

7. X-BOX LOVERRR

X-BOX LOVERRR WEGPIRAAT

Leuk Bevonden:
    0
    Kben een hele grote fan van CARTUNING en STRAATRACES en hoop ook echt dat het een supervette game wordt.

8. K-Pac

K-Pac No PaiN No GaiN

Leuk Bevonden:
    0
    laten we het afwachten :) kijk er best naar uit

9. el powkoz

el powkoz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij word het een vet spel je kunt zegge wat je wilt maar de films zijn ook bangelijk goe. maar nfs underground zou wel een zware concurentie kunne worde daar moet je de screens maar eens van bekijken!!!!

10. K-Pac

K-Pac No PaiN No GaiN

Leuk Bevonden:
    0
    en street racing syndicate...maar ik denk dat die het net nie redden in vergelijking met NFS:Underground en The Fast and the Furious

11. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Nee dat denk ik ook niet. De laatste tijd, en dan praat ik over maanden is er al nix nieuws daarover gehoord e.d. Voor de rest vind ik NFS: Underground en The Fast And The Furious toch veel veebelovender.

Deel Deze Pagina