1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fast And Strong zoekt spelers

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door N1ght f4lls, 27 mrt 2012.

  1. N1ght f4lls

    N1ght f4lls Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste fifa spelers,

    Ik ben een jongen van 18 uit Apeldoorn en zou met jullie graag een nieuwe Fifa club opstarten. Ik heb in Fifa 09, 10 en 11 al veel club gespeeld met vrienden maar heb nog nooit met een paar goede georganiseerde gamers geprobeerd om een leuke maar ook goede club te maken.

    Ik zou graag aan jullie vragen of er mensen zijn die met mij deze club willen proberen omhoog te brengen.

    Zoals jullie in deze post wel kunnen zien ben ik nog niet begonnen en zou ik graag met een paar van jullie beginnen om er een goed seizoen van te maken.

    Ik vind dat we allemaal gelijk zijn dus er is voldoende inspraak in opstelling/tenue's/taktieken. Ik heb zelf een aanvaller/middenvelder maar zou voor de club ook wel eens een andere positie willen spelen.

    Hopelijk zijn er wat mensen die met mij het spel willen gaan oppakken!

    Stuur een bericht naar mij op dit forum of stuur even een bericht over Xbox.

    Gamertag: N1ghtf4lls
     
  2. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Nightfalls,

    Kijk eens op www.digitaalgras.nl/forum

    Daar hebben wij meerdere clubs die op zoek zijn naar spelers. En ook kan hier eventueel een eigen subforum maken voor je club. Met zelfs, bij genoeg activiteit, een eigen privé kleedkamer.
     

Deel Deze Pagina