Ze staan er vast bewust niet bij, maar bv. die pepermolen achterop de warthog en je linker-trigger (ermm... ja het heeft een naam, die hunters hebben hem ook en soms een grunter) als je in de banshee vliegt vind ik ook fijne methodes van destructie zaaien. Ik heb op de assault rifle gestemd. Niet super veel power, maar zet het geluid hard en schiet een hele clip recht leeg wanneer je bv. in zo'n enorme liftschacht staat en je weet waarom!
Mijn favorietje zijn vooral in Covenant missies (en vaak ook mplayer slayer/pro) de M6D pistol en plasmarifle ... Lekkere combo wapens ... Ook is de granaat 1 van mijn favorieten, de Frag grenade is errug kewl, alhoewel de plasma grenade dat ook is, maar ik wilde toch ff kiezen ... De rest van de wapens zijn ook errug tof, Rockets in mplayer bijv. en de shotgun en de assault rifle tegen flood, je kent et wel. Alle wapens zijn otzettend kewl, het ligt echt bij mij aan de situatie hoor.... Het wapen dat er bij mij wel toch bovenuit springt is wel de PISTOL, makkie voor zowel short als mediumlong range mzzl Munch and Abe
Sniper natuurlijk alleen jammer dat ie niet vaak te gebruiken is moet in Halo2 zeker verandering in komen
neej er moeten gewoon allemaal nieuwe wapens komen in halo 2 en dan kan je ze op een gegeven moment downloaden( de wapens uit 1) of.....een halo 3 maken en dan de beste uit 1 en 2 erin doen
Zou gaaf zijn als je in Halo2 meer mogelijkheden heb om hand to hand te killen.. een mes of zo.. of zo'n keeltouwtje.. of... .. ducktape en een granaat , eat this
Dat je gewoon met je vuisten kan rammen zou idd wel erg handig zijn Of een mes dat je ook weg kan gooien
werpmes.. ja ook een tof idee.. maar meer mogelijkheden in close combat zou tof zijn.. jammer dat het niet mogelijk was om dat zwaard van elite te kunnen pakken..
ja, kwas nu level 3 aan het spelen, als je op Legendary dat schip binnenkomt dan zijn die elite's echt goed, niet normaal Dat zwaard... Die moet er echt in