hehehe en dan kan je nog blij zijn dat ze niet dat schild hebben wat bungie eerst van plan was ze te geven..
Had gelezen in een interview met screenshots dat ze buiten hun normale personal shield ze ook nog zo'n rond schild zouden krijgen waar die kleine covenant (ben hun naam kwijt) ook mee rond rennen
Jaguars Toch? Doe Legendary alleen op Co-Op maar dan bewaart tie hem niet Moet ik level 3 weer helemaal opnieuw doen met mijn broeder
hehe ja dat zou kunne.. ben niet zo best in die namen.. alleen de namen van de echt zware jongens zoals elite onthoudt ik de rest blurf ik alleen maar.. Ja dat is flauw..
Ben zelf ook niet zo goed in het onthouden van die namen. Ze komen het ene oor in en gaan het andere oor weer uit. Ga vanavond toch maar eens ff dat game-boekje van Halo uit mijn kop leren
Moet er niet nog een subdivisie (je weet wel, net als het Nederlandse voetbal) komen voor de diverse smaken mellow-attack? Ze zijn allemaal even sterk natuurlijk, maar toch is het vet anders (trager) om met de rocket launcher te meppen dan met de pistoletta. Waarom erover lullen als het toch alleen maar trager is, hoor ik je schreeuwen. Mijn fave melee is met de Assault Rifle: puur vanwege die animatie. Zo'n rifle-butt mep ziet er zo lekker Auw! uit. Fuel rod cannon, trouwens. Voor diegenen die mijn primero post gelezen hebben.
Ook heel erg geinig. Als je een camoflage hebt zien die comps je niet, dan kan je ook elites gewoon in de rug meppen, of rondjes om ze heen lopen
ok ok ik heb in alle games altijd al een zwak voor sniper rifles. Maarre wel erg leuk om 2 a 3 sticky grenades aan een hunter te plakken
Pistool natuurlijk! Als je hier mee om kan gaan ben je unbeateble!!! Echt wel en verder is mijn tweede keus Shotgun!
Elites : plasma rifle Grunts: pistol Jackals: plasma pistol Short range: Shotgun/machine gun Flood: Shotgun Hunters: pistol/sniper
hehe heb dat hele boekje nooit in mijn handen gehad.. Halo gekocht cd uit doosje, cd in XBOX spelen.. boekje.. welk boekje?