Ik had eigenlijk Shotgun gekozen, maar na weer eens een keertje Halo gespeeld te hebben moet ik zeggen dat de voertuigen zelf mijn favoriete wapen zijn! Dus niet schietend met 'vehicle wapens' maar in Carmageddon style
Ik had eigenlijk Shotgun gekozen, maar na weer eens een keertje Halo gespeeld te hebben moet ik zeggen dat ik de voertuigen zelf het favoriete wapen vind! En dan niet schietend met 'vehicle wapens' maar Carmageddon style
Ik vind het geluid van de assault rifle gewoon leuk.Kan er niet genoeg van krijgen en daarom gebruik ik het ook veel.
Favorite Weapon Geef my maar de goeie oude Rocketlauncher, één goed gemikt schot en they go see the skie for a while. Ook leuk om Warthhog's met de laten vliegen. Gewoon zo'n lekker BAM DOOD dingetje, dat geeft pas voldoening
voorlopig zit ik nog het liefst in een banshee ofzow.......maar voorderest bevallen de shotgun en de assault rifle me best hoor heheh
de sniper vind ik het fijnst . je richt op het hoofd en in een klap schiet je ze dan dood dit vind ik dan geweldig ze zijn dan kansloos.
Alle wapens hebben hun voor en hun nadelen. Mijn favo combo is de Assault Rifle en de plasma rifle. Voor de wat grotere afstanden en multi opponent is needler ook wel grappig. En dan natuurlijk de plasma grenade (en die dan laten kleven aan die kleine ventjes: "Oh no! Not again")
ik zit nu in level 4 met halo maar ik vind de Assault riffle wel relaxed.. 60 rounds... en dit pistol is handig tegen grote beesten omdat hij gewoon hard schiet en ik ze dan meestal met 5 kogels dood heb.
Ik vind het erg leuk om bij Cooperative play een plasmagranaat op de rug van mijn maat te plakken, waarna hij gillend op de covenant mannekes afrent.