Pistooltje en needler lekker vol proppen en dan u enemy lekker zien vliegen in de lucht ook tegen de flood die kleine plof dingskens met uwe needler echt zalig
melee ruleert! zeker met de rocket launcher iemand in mp neerhakken of een gruntje met een plasma rifle rammen. vliegt ie keihard naar links
De Plasma pistol is erg relaxed, laad zo'n ding op en schiet zo'n bal af en je hebt in één keer de shield van een Covenant weg, dan is het een kwestie van afmaken met melee attack . Maar jammergenoeg is deze niet goed tegen Flood, dus ga ik voor de shotgun, die zowel tegen Covenant als Flood goed is, close quarter combat ahoy!
Shothun rulezzzzzzzzzzz, ik ben niet zo'n camper, nou alleen als het echt handig is, en daarom dus de shotgun!!!!!!!!!! Kun je goed headshotes bij maken bij flood
favo weapon: Pistol favo combo: PLasma Rifle / Shotgun en sniper is natuurlijk super-master. daar kun je niet omheen draaien
Ik vind eigenlijk alle wapens wel vet... en zeker melee attack Behalve dat lompe geweer dat die Jackals hebben met die groene prut eruit... echt n kutding :r
Houdt de schietknop in en je kunt iemands schild in 1 keer wegkrijgen... Misschien toch niet zo'n kutding? Eigenlijk is geen een wapen een "kut ding". Alle wapens hebben zo zijn goede en slechte kanten...
shotgun is ook wel vet, en nattuurlijk dat mitrailleurtje handig tegen de flood (plasma grenades trouwens ook)
halo wapens geef mij maar de combinatie van MA5B Assault Rifle M90 Shotgun MA5B Assault Rifle om alle kleine tegenstanders en de M90 Shotgun voor het echte werk werkt bij mij perfect
zo'n beetje alle covie-wapens: plasma rifle, needler , plasma grenade.... het pistooltje + shotgun vind ik ook wel gaaf.... Needler gebruik ik grotendeels bij legendary, dan is ie nl. heeeeeeel sterruk (vooral tegen de elite's)
Eej, ratelband waarom vind jij die needler zo relaxt, ik heb namelijk het idee, dat elk schot dat ik met dat "wapen" los, dat die mis is . Greetz, Rick=]