1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Favourite and least favourite game

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dawson Leery, 9 dec 2005.

  1. JrY

    JrY Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb CoD2 eerst op de HDTV gespeeld van me ouders en daarna op me eigen breedbeeld...

    natuurlijk ziet het er op de HDTV superscherpstrak uit... maar op me breedbeeld ook hoor... iets minder maar niet dat super... misschien komt dat ook omdat ik een redelijk nieuwe breedbeeld heb! maar ik kreeg net zon Nextgen wow gevoel op me breedbeeld als op de HDTV...
     
  2. LaVey

    LaVey Cheri Cheri Lady

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel CoD2 op een 'gewone' 4:3 tv en ook daarop ziet het er indrukwekkend uit.
     
  3. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn enigste game is tot nu toe PGR3 (hoe kan het ook anders :cool: ) en hij is alles wat ik er van verwacht had.

    De GFX zien er heerlijk uit, ook op een normale TV. Soms wel hier een daar wat pop-ups en wat pixeltjes tijdens het racen, maar afgezien van dat echt sublieme GFX! \o/

    Ook het geluid is heerlijk met een goede en grote sountrack, en natuurlijk de optie om zelf je muziek te rippen. Vooral als je een Dolby-Surround-setje hebt en je in-car view doet schijnt het heerlijk te klinken.

    De gameplay is weer echt zoals de eerdere PGR-delen, een perfecte mix tussen een lekkere arcade-gameplay, waar je héérlijk door de bochten kan slippen, en toch ook weer hier een daar wat simulatie, waarbij je echt lijnen zult moeten rijden, wil je snel gaan. Weer een echte PGR-gameplay dus, met hier en daar wat wijzigingen t.o.v. de oude gameplay. Zo is de slip nu wat moeilijker om onder controle te houden en moet je wat vroeger remmen, maar het speelt gewoon heerlijk. Zélfs voor gamers die meestal niet racen is dit gewoon goed te pruimen. :)

    De speelduur is als je Live hebt oneindig, een hele goede uitgewerkte Live-functie met heel veel opties etc. Alleen als je NIET over Libe beschikt zal de speelduur wat korter zijn, voornamelijk door de wat kortere SP-modus.

    Al met al één van de beste launch-games voor mij iig, waarvan ik nu geen eens al de nieuwe features heb opgenoemd :+. Later ga ik nog kijken voor GR3 of CoD2, ligt er een beetje aan hoe GR3 gaat worden...
     
  4. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleerst wil ik zeggen dat ik alle games zeer goed vindt. Ik vind niks tegenvallen. Maar op 1 staat: Kameo. Dit was voor mij een enorme verassing. Maar damn wat een leuke sfeervolle game. Geweldig gewoon!
    2: PGR3. Ondanks dat ik niet echt van racegames hou, ben ik hier heel blij mee. Ziet er heel vet uit (vooral incar cam) En speelt als een zonnetje. Daarnaast is het erg leuk op live.
    3: PDZ. Niet de topper waar we allemaal op gehoopt hadden, maar het is nog steeds een zeer goede/leuke shooter meer zeer leuke multiplayer.
    4: Need for speed most wanted. Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze game nog niet zo heel veel gespeelt heb. Maar wat ik zag, was zeer goed. Erg leuke en vooral snelle arcade racen. Politie outrunnen is zeer leuk en ook de slowmotion vind ik zeer goed verzonnen. Een super goede arcade racer.
     
  5. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Ik speel het op een 4:3 Sony Trinitron. Ik heb het spel nooit op een HD TV gespeeld, dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal en eerlijk gezegd wil ik dat ook niet, totdat ik het geld heb om er één te kopen... ;)

    Het ziet er echt goed uit.
     
  6. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    favoriet:project gotham racing 3!!!!!!!!!!!!_O_ 8) O-)

    Minst favoriet: perfect dark zero:'-( :eek:
     
  7. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    JrY, LaVey & Taab; thanks :cool:

    smokey; met zulke reacties wordt dit dus wel een opsomthread. ;) Argumenten willen we!
     
  8. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    sorry dude,

    pgr3 is de shit omdat het ten eerste gewoon super mooi eruitziet.
    Ten tweede is de gameplay gewoon lekker verslavend en gebalanceerd(niet te arcade en niet te sim ala gt4)
    Online is gewoon kicken met 8 man een potje nurburgring pakken is gewoon dikke ownage!!!
    Al met al vette game die ik iedereen die em niet heb zeker kan aanraden.

    Dan de teleurstelling pdz.

    Zoveel van verwacht(waarschijnlijk teveel)
    En dan zet je met een brede glimlach het spel in je nieuwe xbox,om vervolgens 10 minuten later met een bedroefd gezicht verder te gamen.
    De sp is gewoon NIET BOEIEND!! en veels te standaard.
    De physics zijn om te huilen,(echt n64)
    De a.i heeft een i.q van een hagelslagkorrel,en de poppetjes in het spel hebben teveel glim op hun gezichten.
    Mp is een stuk beter,maar ook genoeg minpuntjes.
    Met name de snelheid.

    Maargoed idt is mijn mening veel mensen zullen het er waarschijnlijk niet mee eens zijn maja verschil moet er zijn he;)
     
  9. WardNL

    WardNL Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, hier mijn games!

    Call of Duty 2
    Moddervette single player, matige multiplayer.
    Geweldige game, heel sfeervol.
    De single player zit goed in elkaar en is echt meeslepend.
    Explosies, fluitende kogels, opspattende modder enz. enz. De chaotische gevechten van de WOII worden echt goed weergegeven.

    De graphics ( vooral de rookeffecten ) en het geluid zijn prima in orde.
    Met een mooie 5.1 set knal je zo je kamer uit.

    De kleine details die het spel juist zo sfeervol maken : Soldaten die eerst het magazijn tegen hun helm aan kloppen
    en vervolgens hun wapen laden. Granaten die terug gegooid worden naar de afzender.
    Gewonde duitsers die hun sidearm pakken en nog een paar schoten lossen.

    De AI is van vrij hoog niveau. Vijanden flanken je, gooien granaten, vluchten bij een overmacht.
    Wat ook handig is is dat je strijdmakkers aangeven waar de vijand zit, bijv. "Jerries second floor!"
    "Enemies south near the wall!"

    Multiplay is vermakelijk maar niet bijzonder. Geen stats of ranking. Geen lobby.
    Een goeie co-op mode had ook leuk geweest.

    Ik had Call of Duty 2 eigenlijk gekocht om mn 360 collectie een beetje op te bouwen maar ik
    ben aangenaam verrast! Call of Duty 2 is een dijk van een WOII shooter. Kopen die game !
    Score : Dikke 8,5 _O_


    Project Gotham racing 3

    Mooie stijlvolle racer.
    Ik had graag ook wat "normale" autos willen zien zoals Civic's of Peugeotjes ofzo. De karren waaruit je nu kan kiezen zijn een
    beetje "ver van mn bed" modellen.
    Online racen is echt leuk, in de lobby kan je even een praatje maken met de andere spelers.
    Beetje babbelen over de auto's of de 360.

    Graphics en geluid zijn dik in orde.
    ( Alhoewel de auto's wel wat meer mogen brullen en wat minder als naaimachines mogen klinken )
    Het racen verloopt vlotjes, het is geen arcade racer en ook geen simulatie.
    Score : 8 :cool:

    Kameo

    Ik heb nog niet echt de tijd gehad om Kameo goed te spelen maar de eerste indruk is goed.
    Het ziet er vrolijk uit met veel kleur en detail.
    Het morphen in allerlei beesten is leuk zo kan je een beetje experimenteren en vijanden op verschillende manieren
    verslaan.
    Score : voorlopig 7,5 :)

    En nu de hekkensluiter, een game waar ik niet tevreden over ben :
    Perfect Dark Zero (PDZ)

    De originele Perfect Dark op de Nintendo 64 was zoveel beter!
    Deze is lauw en smakeloos. PDZ heeft niks in huis om een klapper te worden.
    De singleplayer is niet meeslepend, de levels zijn vrij onlogisch en de vijanden niet uitdagend.

    De multiplayer is ook vrij slaapverwekkend...
    Ik krijg nooit echt het gevoel in een grote battle te zitten.
    Iedereen rent in slow motion door de map en er wordt een beetje geschoten, maar het betere
    vuur - en knalwerk is niet aanwezig
    IK WIL ACTIE!

    En niet kunnen springen?
    Dat is gewoon lui! Next gen game en dan niet kunnen springen?
    "Ah, daar beneden zijn vijanden!"
    "Wacht ik kom jullie pakken maar ik kan niet over deze railing springen, ik pak de trap wel..."

    De graphics en geluid zijn aardig.
    De besturing is lastig onder de knie te krijgen, je zwaait echt van links naar rechts.


    Mijn conclusie: PDZ is overhyped en een zeer matige game.
    Jammer! Ik had echt veel van een nieuwe Perfect Dark verwacht!
    (P.s. Check hoeveel PDZ's te koop zijn op X-Bazar )
    Score : 5 :mad:
     
  10. Ramirez

    Ramirez Negima!

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dezelfde games en dezelfde mening.
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Okay,

    Mijn games:

    1. Kameo

    Heerlijke game, speelt heerlijk weg en is lekker veelzijdig. Grafisch is het spel helemaal top, al die kleurtjes en mooie beelden zonder framedrops. Hij schijnt wat kort te duren maar persoonlijk heb ik liever een korte en heftige ervaring (hoe mijn vriendin hierover denkt laat ik maar even in het midden) dan een lange ervaring waarin ik regelmatig betrapt wordt op het welbekende "het bekijken van de binnenkant van mijn ogen" syndroom.

    2. CoD 2

    Sfeer, sfeer en nog eens sfeer. Heerlijk chaotisch, en ook op grafisch gebied vind is het top. Ik speel niet op een HD-TV maar op een recente JVC 100HZ Breedbeeld en daarop heb ik prima beeld. Online functies zijn matig, en dan vooral in de mogelijkheden, geen co-up. Qua singleplayer wist dit spel mij wel te pakken. Deze game samen met Kameo zijn de enige games die ik heb gespeeld op de 360 waarvan ik enigzins onder de indruk was van de AI...

    3. PGR3

    Tja, heerlijke racegame. Zoals bekend laat dit spel zien wat de Xbox360 kan, op grafisch gebied dan. Het ziet er moddervet uit en speelt fijn, MAAR het is gewoon PGR2 met mooiere beelden. Het spel kan mij verder niet echt imponeren, omdat het gewoon niet veel meer is dan PGR2. De AI is zeker niet slecht maar dat was ook al het geval in PGR2.

    4. NBA Live 2006

    Wat was ik onder de indruk van dit spel, nog nooit zo'n mooie sportgame gezien, ook niet op een high-end gaming PC. Echt, ik wist niet wat ik zag, hoe bedoel je detail? Qua gameplay speelt het best fijn, maar wat ik onbegrijpelijk vind is dat deze game op de 360 de helft van de gamemodes moet missen t.o.v. haar evenbeelden op de overige consoles. NBA Live op de Xbox 1 heeft veel meer gamemodes, ook qua gameplay. Geen superstar moves e.d. Het spel speelt verder wel goed, maar is gewoon afgezien van het grafische aspect een stap terug in de B-Bal sims. Ook wil ik nog ff melden dat qua sounds dit ook geweldig is, heerlijke sfeer. Ik vermaak me er wel mee, maar ik had wel wat meer verwacht.

    5. Perfect Dark Zero

    Wat een tegenvaller!!!!!! De SP is gewoon ruk en onoverzichtelijk. De AI is belachelijk, neem een voorbeeld aan Activision met hun CoD2. Op grafisch gebied doet het spel wat het moet doen, maar niet overtuigend. Ik vind de gameplay ook in deze game uitermate zwak en het spel heeft behoorlijke last van het "been there, done that" syndroom. Qua multiplayer kun je je hart ophalen met al die verschillende modes en mogelijkheden. Maar het speelt gewoon niet fijn, en what's up met het "druk op A om te schuilen" knopje? Dat is zo eighties!!!!

    Conclusie,

    De 360 laat met deze launch zien waartoe het -vooral op grafisch gebied- toe in staat is. Maar ik koop geen games om er alleen maar naar te kijken. Het ziet er allemaal prachtig uit, maar ik verwacht, nee ik EIS meer van de gameplay...... Er wordt ons een heerlijk stukkie vlees voor de mond gehangen, maar we mogen niet happen. Alleen maar kijken, en dat is nu nog wel leuk maar wil MS echt dat hun gaming machine voor Next-Gen wordt aangezien dan moeten er games uitkomen die ons iets nieuws laten zien. De wauw factor is er nog niet bij mij, alleen qua graphics maar dat is gewoon niet voldoende.
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2005
  12. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ Amen _O_
     
  13. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik ga zo ff een 360 spel kopen, maar ik weet echt niet welke.
    Wat is nou bijv. het spel met de langste gameplay (ofline + online)?
     
  14. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmmm, ik denk dat dat er bijna geen 1 is, COD2 heb je best snel uitgespeelt en de online moglijkheden zijn matig, PDZ is ook niet al te lang en online iets beter dan matig, ja en de rest zou ik echt niet weten maar ik denk dat ze allemaal niet bijster lange gameplay hebben.
     
  15. Koert

    Koert Kubus-Biets

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb maar 2 games: Kameo en PGR3... Ik vind ze beide heel erg goed. Ik zou echt niet één kunnen kiezen. Misschien toch PGR3 omdat die veel langer te spelen is en er echt geweldig uitziet, maar Kameo is toch een van de leukste adventure games die ik ooit heb gespeeld.

    Ik hoor ook heel veel goede dingen over Condemned, die wilde ik ook gaan kopen... Maar ik hoorde dat deze ook maar ongeveer 10 uurtjes duurt, net als Kameo? Dat zou best wel een teleurstelling zijn.
     
  16. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    - PGR 3
    - Tiger Woods 06
    - Zuma
    - Hexic HD
    - PDZ

    - Pgr op één omdat dit toch wel erg goed is. De gameplay is heerlijk, de controle over de auto is goed te noemen en online is het fantastisch.

    - Tiger woods. Tja, de meeste mensen vinden het maar nix een golfspel. Maar het is wel zeer verslavend en heerlijk ontspannen na een paar races met PGR. Grafisch top te noemen en heerlijk speelbaar.

    ZUMA - Heb ik gekocht online omdat het een heerlijk simpel spel is en dus heel verslavend

    Hexic HD - Als gratis spel geweldig, gewoon lekker puzzelen en punten scoren.

    PDZ - heb ik inmiddels al weer verkocht. De reden was de matige graphics en het verhaal was toch niet mijn ding.
     
  17. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    tja volgens mij is PDZ niet egt geweldig aan de reacties te horen...
     
  18. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Games:
    -PGR3
    -PDZ
    -Kameo
    -Condemned

    op 1. PGR3, ookal ben ik geen race fan, dit spel is toch heel erg vet. Het raced lekker,Live is cool.

    2.Kameo/PDZ Tja ik kan er niet tussen kiezen; Als je Kameo speelt word je gewoon blij en het is gewoon een magisch spel.
    En bij PDZ snap ik niet wat mensen erover zeuren. Lelijke graphics kom nou :{. Dit is prachtig keer 100.
    SP is ook leuk om te spelen en co-op+Live mogelijkheden zijn top dus mij hoor je voorlopig nog niet klagen.

    3.Condemned. Hij staat hier wel als laatste, maar dat betekend niet dat dit ook een top spel is. Alles ligt ook bij mij dicht bij elkaar (Deze krijgt nog een 8,4 van mij) het is lekker angstig zoeken naar junks, terwijl je dingen onderzoekt, zeer vet!

    Tot nu toe ben ik zeer tevreden over de 360, en de spellen+graphics zijn subliem; wat men hier ook zegt.
     
  19. xtreme-gamer

    xtreme-gamer EMAGDNIM

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    mij lijkt me PGR3 en NBA live super vet! alleen moet nog ff wachten op mijn 360 :mad:
     
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Co-op via live is erg leuk maar de multiplayer is niks aan|:- .
     

Deel Deze Pagina