Die amerikanen vind ik echt helemaal gefilpt. Alsof ze hiermee het terrorisme kunen bestrijden, als die terroristen een aanslag willen plegen gebeurt dat heus wel......Dus ik vind het echt heel nutteloos om de gesprekken te gaan afluisteren....
voor Xbox live! wel ja...maar voor MSN denk ik niet maar ik vind het ook een stomme actie...dan ga je bijvoorbeeld eerst CSen op de xbox en je zegt een paar keer "bom(b)" en "kill him" en daarna ga je op msn je potje CS bespreken met een kennis....dan wil je niet weten wat er de volgende dag voor de deur staat
Nee dat niet, maar je ziet het wel in spanje die mannen zitten overal ook in Nederland. Wat moet de FBI nou met xboxlive gesprekken laat de gamers gewoon met rust.
Laat ze dat maar lekker in Amerika inbouwen, maar niet in Europa....dan maar 2 apparte xbox live's, ik speel toch nooit tegen amerikanen
wat sommige mensen wel allemaal niet denken, hoe dom en naief ... lachwekkend ik maak me er geen zorgen over ... van mij mogen ze alles loggen wat ze willen als het wat oplost is het geen probleem
Net of Bin Laden op msn zit binladen@hotmail.com Dan gaan ze allemaal in 1 gesprek en bespreken ze hun tactiek
De chat in het xboxdashbord is wel een goede plek om te lullen en aanvallen voor te bereiden, mischien houden ze alleen die mensen in de gaten die alleen daarin actief zijn.
Het Live Gaming forum is alleen voor spellen die Live enabled zijn. Dit topic is meer geschikt voor Xbox algemeen omdat het discussie gehalte wat hoger ligt. Of het waar is is een tweede, ik betwijfel het Aangezien er veel meer communicatie middelen zijn, die makelijker en zowat niet traceerbaar zijn denk ik niet dat criminelen een spelcomputer gebruiken om plannen te bespreken. Denk maar eens aan een videoband per post, de krant (te veel films gezien ) of gewoon de telefoon. Waarom ze msn uitkiezen snap ik al helemaal niet, een beetje criminele organisatie denkt verder na en gebruikt een onbekende messenger. Daarbij maakt de FBI zo iets natuurlijk niet bekend Echt zo van:"Heej Bin Laden, morgen komen wij jou op de Eifeltoren om half 9 arresteren!"
k'vind Live en strijden tegen terorisme wel erg ver gaan. Straks gaan ze nog games zoals Cs, Rb6 3, en noem maar op verbieden omdat ze te veel invloed hebben op mensen die een beejte ziek zijn in hun hoofd (terroristen)
FBI Kan moeilijk iets verbieden in de EU!! maar ze kunnen wel het live gedeelte stoppen denk ik aangezien het bedrijf in amerika zit.
wat willen die *$$^$#^@!$# amerikanen nou bereiken man!!!?!?!?!!? dat alles rozegeur en maneschijn wordt op deze toch naar kl*te geholpen planeet??!!?! ze moeten eerst maar eens alle telefoontjes vanuit afganistan afluisteren misschien schieten ze daar wat mee op!! en die argumenten van Counter Strike en Rainbow Six, erg goed geplaatst!! maar hoe zouden ze dat dan aanpakken? in elke land een paar honderd mensen de hele dag gesprekken af gaan luisteren? in frankrijk scandinavie, nederland enz enz enz enz!?!?!??! irritant volk die amerikanen.......
wuhahahaha wat een dikke poep.... waar willen ze de gesprekken dan op filteren iemand me de nick president, washington, Amerika oid speelt een potje halo2.... "lekker granaatje op amerika" "schiet president dood, amerika" blablabla....
Op mijn werk heb ik het op de radio gehoord. Binnen 15 maanden moet xboxlive zich aanpassen anders beschouwen ze het als een illegaal netwerk en word het opgedoekt.
Ze verplichten MS dat je bij het aanmelden ook ff je godsdienst moet opgeven. De FBI richt zich dan natuurlijk alleen nog maar op de islamieten en iedereen met een arabisch/islamitisch klinkende naam. Dat dit ook betrekking heeft tot mensen die niet in Amerika wonen maakt natuurlijk niks uit voor de FBI. Amerika is toch het machtigste land van de wereld.
ik blijf erbij dat ik het onzin vind, maar zoals xmaster al zegt, MS zal geen keus hebben; The Law is the Law
Precies En ze controleren je identiteit aan de hand van je cc, het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat Osama zijn VISA-card echt op zijn naam heeft staan. Ach, die Amerikanen doen maar, zolang ik er maar niets van merk. Verbaasd mij ergens dat dit niet allang gebeurde. Het lijkt me wel vrij moeilijk om al het XBOX Live verkeer te monitoren.