Hey, had je pm gehad. reageer nu pas. Ik en een maat zouden graag willen joinen . Is er nog plaats voor 2?
Mijne is 80 / 82 geloof ik en redelijk allround. Kan inprincipe overal spelen allen rb / lb hebben niet echt voorkeur :'). Die van m'n maat is nog maar 74 en kan ook overal uit de voeten.
We kunnen er voor kiezen 2 teams te gaan maken dan zijn ze natuurlijk welkom. Echter moeten we dan wel gaan denken voor een team indeling. Vind dat mensen die van het begin bijvoorbeeld bij de club zitten wel voorrang hebben om te spelen aangezien die de club ook hebben opgebouwd.
Heb contact gehad met Katti, jullie beiden zijn welkom. Wanneer er teveel online zijn voor 1 team zal dit betekenen dat we op dat moment 2 teams gaan maken.
Dus dat betekent dat je je gamertag en die van je vriend doorgeeft en je favoriete positie en dat je daarna mijn friendrequest accept en dan invite ik jullie.. Oh ja.... bij FC Cattinaccio wordt er niet gescholden en gevloekt !!!!
Ghehe, ben nu even bezig voor school. Mijn GT is wel bekent m'n maat moet nog ff live kopen. Maar dat doe ik vanavond even voor hem. Ik pb je straks even
heb ook een nieuwe op stelling laat even weten wat jullie er van vinden. Ik en katti in de spits. Dyonko laatste man. CTD behindangle voorstopper. Tripple D linksback. Godsmack rechtsback. Zonder een any lijkt jullie dit wat?
Ja mijn nieuwe headsetje moet ik nog bestellen, ik moet mijn pa daar namelijk ff voor hebben omdat ik zelf niet zown internet bankier ding heb, en hij is zelf al de hele week s'avonds laat thuis dus daar heb ik nog geen kans voor gehad sorry
Nou ik ga lekker bed, ik lees vannacht wel hoe jullie gespeeld hebben. succes in ieder geval. enne ik ben eventueel morgenavond weer online