Vormcrisis FC Cattinaccio ????
Jongens, countervoetbal is het niet echt voor ons.
De laatste paar potjes weer met de vertrouwde opstelling gespeeld en ging weer wat beter. Dus ik stel voor de originele opstelling weer te gebruiken:
met 3 spelers: 4-1-2-1-2
----------------------------kabouter wesley-----------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------
--------RV-----------------CV--------------CV----------------------LV---------
----------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------CMV------------------------------------------
-------------------LM---------------------------------RM------------------------
------------------------------------CAM-----------------------------------------
-------------------------RS----------------------LS-----------------------------
En met 4 spelers: 4-1-2-3
----------------------------kabouter wesley-----------------------------------
--------RV------------------CV--------------CV-----------------------LV-------
------------------------------------CMV-----------------------------------------
---------------------------CAM------------------LAM---------------------------
----------RS--------------------------SP--------------------------LS------------
Mijn voorkeur gaat uit naar 4-1-2-3
Omdat we toch aardig wat spitsen hebben
Vanavond werken aan de vormcrisis ?
Ik denk als we er 3 of 4 winnen achter elkaar het wel weer begint te lopen. Tot die tijd is het echt nodig je pro te trainen, vaak is het de individuele klasse van de tegenstander die ons de das om doet.
Zorg dat je pro boven de 80 is
Wie kan er vanavond ?
Ik ben er van 19:30-23:30
Laatst bewerkt: 9 dec 2009