Maandag of dinsdag komt mijn headset binnen dus dan kan ik weer mee doen, ik ben al een beetje bezig geweest mijn pro te verbeteren maar veel punten omhoog kom ik niet, maar ik heb wel veel vorm punten waardoor mijn speler het aardig goed doet die verdiensten vrijspelen is lastig, ook als je er per wedstrijd op een aantal focust... edit: w00t, check mijn signature en avatar, best vet toch
ik probeer vanavond online te komen...zou in principe nu ook kunnen, maar je hebt echt niks aan me op dit moment hahaha
Nee, ik ben er eventueel over een half uurtje, maar vanavond ben ik weg Vond deze counter tactiek aardig gaan btw.
Dyonko is gestopt met fifa 2010 of niet? Als dat zo is kunnen we dan niet proberen een spits aan te nemen?
Tegen mij heeft dyonko gezegd dat hij bij ons blijft, hij speelt nog steeds Fifa dus... Dyonko, zeg het maar ? Edit: net heeft Robbertje44 weer meegedaan na lange tijd(druk met school) en dat ging ook best aardig. Dus nieuwe spits ? kweetniet
ookal zou hij gestopt zijn, dan hoef je niet per se weer een exra spits aan te nemen, als ik het ff goed bedenk zo uit mijn hoofd, hebben wij nu 8 spelers? van die 7 zou er vast wel eentje zijn die ook op spits kan spelen, aangezien we toch nooit met 8 mensen in het team gaan. Ik heb nu een tijdje (zowel offline als online, online is leuker en uitdagender) de be a pro mode gedaan, ofwel online de ranked prof matches. hierdoor heb ik een beetje bekeken wat mijn favo posities zijn, deze had ik al door gegeven maar ze zijn wellicht een beetje aangepast. Ik speel nu het liefst op: CM/CAM of RM/RAM/RV en als het moet kan ik ook nog wel als RS spelen, liever niet als LS omdat ik een heel zwak linker been heb
Ik begrijp je wel, maar een spits erbij is niet verkeerd. vergeet niet dat het al moeilijk is om 3 mensen online te krijgen. Daar komt bij dat we een spits op het oog hebben die hoofdzakelijk overdag kan.