1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FC Cattinaccio [FIFA10]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door mk katti, 22 nov 2009.

  1. jeffreythespartaan

    jeffreythespartaan Schaduwspits

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    vergeten te vermelden, de rest speelde super met elkaare!!!
     
  2. jeffreythespartaan

    jeffreythespartaan Schaduwspits

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    Katti, graag toch nog even de uitleg over wie wat neemt posten graag. Het laatste potje wil krijgt fabian de vrijebal en die gaat hem zelf nemen&frank wou er ook ineens 1 nemen. Post jij nog maar even je uitleg, want achter je rug om worden er weer andere dingen vermeld.
     
  3. WFabian NL

    WFabian NL Active Member

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeffrey, als ik vraag mag ik een keer een vrije bal nemen en jij zegt ja en neemt vervolgens de volgende vrije bal zelf.
    Vind ik dat wel een beetje raar :confused:

    Daarom nam ik die vrije trap zelf en ik vind zelf dat iedereen recht heeft om een vrije bal te nemen.
    Ook vind ik het raar dat je dan ineens stopt tijdens de wedstrijd :confused:

    Zo laat je ons natuurlijk wel weer in de steek
     
  4. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen toe, het is maar iets lulligs als een vrije trap ;) je kunt toch tijdens de wedstrijd overleggen met elkaar wie er 1tje neemt, als iemand b.v. klaar staat om te schieten kan die persoon toch wel ff vragen of de rest het goed vindt als hij hem neemt? of zie ik dat verkeerd,

    verder lekker gespeeld ^^ alleen jammer van dat laatste potje die met veel tegen weinig kansloos verloren ging.

    ik denk dat we een paar afspraken moeten maken i.v.m positiespel, want ik heb vandaag verschillende keren ballen net niet goed zien gaan en heb ik zelf ook vele meters voor lul gelopen, opzich niet erg maar efficienter mag zeker ;) is er geen manier om tegen elkaar te oefennen door b.v. team play ofzo?
     
  5. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    De reden dat trippel de free kicks neemt is omdat hij dat goed doet. Maar ik begrijp dat de andere ook willen. Dus stel ik voor dat de aanvoerder elke wedstrijd van te voren de free kick nemer aansteld. Komt iedereen aan de beurt. Laat ieder zijn verantwoordelijk nemen door in spannende situaties een ander te laten nemen die het goed kan. De vakantie komt eraan, veel wedstrijden dus, dus heb respect voor elkaar. We gaan ons team niet duperen door te leaven
     
  6. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    dat betekent dus ook als je als free kicker aangesteld bent en er komt geen free kick, dan is je beurt voorbij. Penalties zelfde verhaal. Ik leer mijn dochtertje: samen spelen, samen delen
     
  7. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    We moeten inderdaad ook onthouden dat we dit doen als vermaak :) en persoonlijk boeit het mij niet zo wie de vrije trappen neemt. Belangrijker vind ik de corners :) gisteren hebben we 2x gescoord uit de corner met doorkoppen. Ik kan die corner niet goed voor krijgen om dat doorkoppen te kunnen toepassen vind het daarom belangrijk dat iemand de corners neemt die weet hoe het moet.

    En het zomaar leaven gisteren triple vond ik ook niet zo netjes weet niet wat de reden was maar zeg het dan gewoon is wel zo netjes toch? Nu hebben we de wedstrijd uitgespeeld met de computer als Any. Maar fijn laten we er maar over ophouden Shit happends ;)

    Melding van de Leiding:
    Aangezien er nog een aantal zijn die hun virtual pro nog rond de 75/76 gemiddeld hebben zou ik deze mensen willen verzoeken indien deze tijd hebben hun virtual pro wat beter te maken in de single player mode hiervoor. Het liefst even doorspelen tot je pro 80 of meer is wanneer iedereen dit heeft zal het spelen ook makkelijker gaan.

    Tip: Kijk dan even naar de lijst met verdiensten en focus je hier alleen op tijdens de wedstrijd. Tevens kun je een handje vol ook simpel halen in de Arena denk dat velen deze ook al hebben maar zet het er toch even bij.

    Hoop dat jullie hier aan mee willen werken, zou goed voor het team zijn.

    10 schouderklopjes voor de mensen die dit al actief hebben gedaan! Merkte gisteren echt dat Fabian zijn speler beter is geworden schoot er een aantal ballen toch behoorlijk in!

    Ben trouwens wel van mening dat we nog iemand kunnen gebruiken die goed de positie van Any kan bespelen. Momenteel vind ik dat triple dit alleen redelijk tot goed doet. Dus misschien een vacature?
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2009
  8. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm.. Ik vind dat je fabian tekort doet, ik ben erg tevreden over hem als any, ook over jou en als gelegenheidsany deed ik het zelf ook niet beroerd vond ik ! Dus ik vind dat de kwaliteit zeker aanwezig is binnen onze eigen groep, alleen wat meer wedstrijden samen spelen lijkt me wel verstandig, dus kom maar op met die vrije dagen !!!
     
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    zo ben er vandaag weer, dus kan de hele dag spelen;) weekend ben ik alleen zondagavond beschikbaar.
     
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    mensen zin om vanavond te spielen?
     
  11. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    nu ?
     
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    half 10?
     
  13. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
  14. RapidWouter

    RapidWouter Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
  15. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    iedereen op familiebezoek ofzo ? :confused:
     
  16. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelfs xboxlive kon onze laatste actie niet aan, steekpass katti op mike tyson, lage voorzet op hooibak, goal !!

    Hij zal in onze herinnering blijven want we werden bruut eruit gekickt :mad:
     
  17. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en hij telde nog tegens ons ook :mad:
     
  18. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Wakker worden allemaal \o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/

    wie doet er mee clubs ?
     
  19. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond dan maar ?
     
  20. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik probeer er vanavond ook even te zijn! Had even geen zin om te gamen en bezig te zijn met onze club. Zat op mijn derde jaarcontract met een eind datum van 1 maar 2010 wat in houd dat ik een vast contract moest echter hebben ze momenteel geen begroting voor meer vaste contracten dus voor mij is het exit.
     

Deel Deze Pagina