Jongens ik heb even zitten nadenken over onze tactiek/opstelling, want we hebben nou wel heel vaak dat we verliezen van de tegenstander zonder dat we echt individueel veel slechter zijn. ik heb mijzelf de volgende vragen gestelt:
hoe scoort de tegenstander?:
Nou de tegenstander scoort ut counters, dus wij kunnen de bal voorin niet vast houden of we verspelen de bal te snel.
Wat missen wij voorin?:
Afgezien van het afspelen, we spelen de bal veel te vaak niet af, missen wij ook vooral de ruimte voorin die de tegenstander wel heeft,
mischien moeten wij eens om de spreekwoordelijke tafel gaan zitten en een nieuwe manier van spelen bedenken? want nu maken wij eigenlijk het voetbal en worden wij door lullige counters en kleine keepers altijd verslagen.
en miscien moeten we een nieuwe opstelling bedenken?
als we nou ipv van:
4 verdedigers
1 CMV
1CAM
1 LM?(dacht ik)
1CA
en een RV en een LV
--------------------------GK
-----------------LCV-----CV--- RVC
------------LV------------------------RV
-------------------LCM---------RCM
------------------------LS----RS
waarbij de LV en de RV mee opkomen (niet te snel maar meer als ondersteuning)
en waarbij de LCM en RCM de keuze hebben om of de vleugel op te gaan of in het centrum te spelen. we spelen dan wellis waar zonder echte vleugel aanvallers maar wij vallen toch niet echt heel vaak aan over de vleugel, en als we dat doen en is het meer half en niet echt helemaal in de diepte over de vleugel?
het is maar een suggesties though?
Laatst bewerkt: 24 dec 2009