1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FC Cattinaccio [FIFA10]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door mk katti, 22 nov 2009.

  1. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me een behoorlijke gatenkaas achterin

    Ik zou graag met maximaal 3 man spelen
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2009
  2. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    was nog niet op gereageerd
     
  3. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    haha rofl, dat is best dom van mij :p

    ff kijken:

    --------------------------GK

    -----------LV----LCV-----CV----RCV----RV

    -------------------LCM---------RCM------

    --------------------------CA--------------

    ------------------------LS----RS----------

    en dan zonder opkomende backs maar dat de RS en de LS ook de vrijheid hebben om de vleugels op te gaan, als er bijvoobeeld een aanval word opgezet over rechts met de RVM dat de CA en echt de spits in loopt samen me de LS en dat de RS dan een beetje over de vleugel komt? je kunt desnoods ook nog met ipv LCM en RCM met een lVM en RVM spelen.

    hoezo een gatenkaas dan? want we hebben nu toch ook opkomende backs of niet?

    --

    het lijkt mij trouwens niet zown leuk idee om met 2 teams te gaan spelen binnen cattinaccio want je bent bijna nooit online met 1 team dan, plus dat het net zoals je zei een stuk minder gezellig is ;)

    ik denk eignelijk datwe alleen iets moeten veranderen aan de opstelling\speelwijze
     
  4. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    wel leuke opstelling... heb wel mijn twijfels of dit werkt hebben het namelijk al eens eerder geprobeerd. Ik stel voor wanneer we 1-0 voor komen we al onze 10 spelers in de verdediging zetten. Waarvan 2 heel de tijd bij de keeper op de doellijn blijven staan.
     
  5. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen zin in de opstelling van burgerking, ik ben cam en die zie ik nergens en ten tweede is er geen cvm die we heel erg nodig hebben
     
  6. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    de CA kun je ook verdanderen in CAM, dan speel je iets minder aanvallend. dan lijkt het aardig op de opstelin die we nu hebben toch?

    hebben we een CVM nodig als we met een extra verdediger spelen dan?

    maar ik denk wel dat er iets aan de opstelling/manier van spelen moet veranderen want we komen gewoon erg weinig 1 op 1 voor de keeper of we krgijen heel weinig echt goede kansen.
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2009
  7. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    en we spelen te weinig af
     
  8. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    ja idd, we moeten op de manier hoe we nu spelen voorin echt een beetje compact de bal rond tikken.

    maarja, mijn opstelling hoeft natuurlijk niet, maar ik denk toch dat het beter is om hier en daar wat te veranderen ;)
     
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Gisteren hadden fabian , robbertje pulk en ik nog ons laatste potje gewonnen. Was echt briljant die pot
     
  10. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Wat ik ook niet snap die tegenstanders waar wij tegen spelen hebben meestal veel meer ruimte om aan te vallen. Wanneer wij aanvallen spits etc aanspelen hanger er gelijk 2/3 verdedigers op zijn lip snap dat echt niet.
     
  11. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    spelen we zo nog ff wat clubs?

    mischien is dat idee van teams van katti toch wel de beste oplossing, maar dan vindt ik wel dat er enige soepelheid in moet bestaan, dat je bijvoorbeeld wel met andere mag spelen als de rest van jouw ploeg niet online is.
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2009
  12. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    mee eens

    misschien hebben we wel een lange aanloop nodig om succes te verkrijgen
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2009
  13. jeffreythespartaan

    jeffreythespartaan Schaduwspits

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké doen we dat. Vind het wel een beetje raar oke we verliezen ook wat wedstrijden, maar dat komt ook door gewoon sterkere tegenstanders en mischien zijn we gewoon als team niet goed genoeg om alles te winnen
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Heeft allemaal te maken met druk zetten, als ik zie dat een spits wordt aangespeeld dan hou ik al de A knop ingedrukt om er direct heen te gaan, zodat ik hem direct kan onderscheppen. Met de B knop erbij stuur je een extra verdediger erop af als het nodig is.
     
  15. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    of we kiezen voor de gezelligheid, dat is het altijd wel. Vanmiddag baalde ik gewoon, vandaar dat ik 1 vs 1 ging doen, sorry burger en trippel
     
  16. jeffreythespartaan

    jeffreythespartaan Schaduwspits

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    Maakt niet uit, ik begrijp het ook wel, maar als je 2x verliest en je wint bijv de volgende wedstrijd nou dan zijn we toch al weer happy:)
     
  17. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    ja \o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/
     
  18. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    Joh maakt niet uit ;) ik baalde er ook wel een beetje van :p als je mijn stats bekijkt jonge :p 4 gewonnen 3 gelijk en 18 verloren ofzo haha :p

    we zijn natuurlijk ook niet heel erg op elkaar ingespeeld ;) dat komt denk ik allemaal vanzelf wel, en vooral de kritiek die andere op je uiten accepteren en er iets mee doen ;)
     
  19. jeffreythespartaan

    jeffreythespartaan Schaduwspits

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    Zullen we nu maar clubs dan gaan doen? Niemand is online:mad:
     
  20. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    zonet ff 3 wedstrijden gedaan met Triple en robertje, de eerste wedstrijd ging goed, we speelden alle 3 erg goed en hebben ook allemaal ons doelpuntje mee gepikt.

    die 2 erna gingen weer echt slecht. de 2de was tegen een team met 6424 punten dus die hadden we met 2-3 nog aardig gespeeld, en die laatste was een blamage...
     

Deel Deze Pagina