He Dyonko, ken jij anders nog een goeie any, voor als kontschopper er nie is ? Uit de DL ofzo ? die bestaat toch zo goed als niet meer ?
ja die ken ik wel, maar die hebben ook al errug lang geen fifa meer gedaan en mss duurt dat ook nog wel eventjes..
nee dan ben ik er niet dat wordt voor door de week een beetje te laat aangezin ik wel erug vroeg uit mijn nest moet. maar ik wil zo straks als ik online kom en er zijn ook andere mensen wel ff spelen.
ja klopt, daz is erg goed. Half 11 wel wat laat , maar okee ill be there (tenzij mensen eerder kunnen)
Ik wil graag spelen na 19.00, zijn er 'folks die dan ook willen spelen? Oh en een tip, ik speel graag met max 3-4 spelers. Anders wordt het gauw chaotisch zeker wanneer ik Any speel.
ik ga nu trainen en om half 9 die 'stewie griffin episodes' kijken op cc. Dus vanaf 10 uur kan ik komen
Om ff op je pm te reageren, je kan me als reserve noteren. Als ik online ben vind ik het prima om mee te spelen, maar ik hou niet zo van op vaste tijden te gamen
Aangezien Daz zich hier ook heeft aangemeld neem ik aan dat 'de Toppers' dood is ? Dat betekent dat ik dus ook geen club meer heb en wil dan graag bij deze club. Ik speel goed op alle posities voorin, heb veel ervaring met clubs en speel goed samen
Ik denk het wel Reuj, want we hebben gewoon niet genoeg mensen meer helaas. Kunnen we onze goeie score ook weer vergeten..
Naja klopt, blijft wel jammer idd. Achja, dan maar hier weer zon score opbouwen. Ik ben trouwens morgen en donderdag vrij van school en kan eigenlijk de hele dag wel clubs spelen mochten er meer zijn die overdag willen spelen