1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FC Cattinaccio [FIFA10]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door mk katti, 22 nov 2009.

  1. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    En dat zal ik ook blijven doen. :+
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    helaas :mad:

    mensen zin om om 10 uur te spelen?
     
  3. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben morgen het 4de uur uit met verkort lesrooster, wat gelijk staat aan het feit dat ik om 12:05 uit ben wat gelijk staat aan het feit dat ik om ongeveer 13:05 thuis ben, dan moet ik nog een uurtje huiswerk maken ongeveer om 15:30/16:00 en als er dan nog niemand online is doe ik dat meteen.

    dus ofwel ik heb morgen tijd tussen 13:05 en 15:30 en ga daarna weg of ik kom later online en we spelen dan wat potjes :)
     
  4. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    de eerste stappen naar succes zijn gezet, dit is over een paar weken een topteam !!
    Met mascotte pinokkio in de spits(die heeft echt een NEUSJE voor doelpunten !! haha

    Tot morgen
     
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    allah akbar !! :+

    echt het neusje van de zalm
     
  6. jeffreythespartaan

    jeffreythespartaan Schaduwspits

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, hoe is het gister gegaan:)? Heb griep dus ik lag al vroeg in me bed:+
     
  7. jeffreythespartaan

    jeffreythespartaan Schaduwspits

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    Oja, ik ben vandaag weer beschikbaar tot een uurtje of 10/11
     
  8. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ging best wel lekker, met onze nieuwe aankoop Daz die prima de rol van any vervulde.

    Ik stel voor vanavond weer clubs te spelen.

    Nog meer jongens ? misschien de andere nieuwe aankoop Reuj ?
     
  9. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Vanavond ben ik niet van de partij heb avondje met de vrouw :) maar ging gisteren redelijk goed idd. Weet niet wie beter is op any dazz of ik? Vond de combinatie Daz en de neus voorin ook goed lopen!
     
  10. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er 6 spelers online zijn dan splitsen we naar 2 teams, want niet iedereen kan in de spits !

    Het ging idd ook goed met jou als any, maar ik dacht dat je je als reserve any had opgegeven,vandaar.

    Ik denk dat een spits dyonko,daz,frank of jeffrey bij tijd en wijlen ook op de flank kan, net als robbertje gisteravond, omdat we best wel aanvallend voetballen.
     
  11. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Dat reserve had ik gezegd omdat ik dacht dat er al een any was :) maar 2 teams is een goed idee wanneer mogelijk! Denk dat ik van het weekend ga proberen een paar uurtjes in mijn pro te steken zien of die beter wordt :)
     
  12. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja is goed hoor, vanavond ben ik aanwezig ;)
     
  13. jeffreythespartaan

    jeffreythespartaan Schaduwspits

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vanavond er dan ook weer bij:) Ik kan trouwens ook wel op de flanken spelen;)
     
  14. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi Reuj,

    Heb je m'n clubinvite gezien ?

    en lees voor de goede orde de regels van de club door;)
     
  15. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Katti is zag net dat je contract loopt tot 01/01/2010 aangezien zijn leeftijd van 35 moeten we als club toch gaan na denken of we dit aflopend contract nog gaan verlengen. Ik heb wel een optie voor nog 1 jaar echter zal dit wel op vrijwillge basis zijn en zal katti naast zijn taken als voetballer ook verantwoordelijk zijn voor:
    Poetsen van onze schoenen.
    Zorgen voor het materiaal.
    Waterzak vullen/dragen.

    [​IMG]

    Wanneer we wel een contract aan gaan bieden met een modaal salaris krijgen we doordat we moeten bezuinigen de volgende situatie.
    [​IMG]

    Aanvullingen zijn natuurlijk altijd welkom!
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2009
  16. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahaha[​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2009
  17. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Tevens heb ik ook een mascotte aangenomen voor ons team helaas wil hij anoniem blijven dus zal zijn naam niet noemen.

    [​IMG]

    Ook ben ik bezig om spelersvrouwen te regelen voor de vrijgezellen onder ons, de keuze is gevallen op.
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Jullie moeten zelf maar uitvechten wie wie neemt...
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2009
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Oke, gisteren was tof en gezellig.
    Even mijn thoughts:

    - Ik vond het erg goed voorin lopen wanneer Dyonko en ik voorin stonden
    - Vond mijn een betere Any dan Kontschopper (no offense!), hij moet nog wat dingen leren (beter uitverdedigen, snel anticiperen) maar dat komt wel. Voor de rest was het prima.
    - Misschien een optie, maar ik wil niet mensen laten denken dat ik ego ben, of iets dergelijks; ik vond het erg goed lopen met dyonko en mij voorin. Stel dat ik Any moet spelen, dan wil ik ook graag scoren natuurlijk, maar dat gaat moeilijk als je Any bent. Tenzij, de LS of RS positie vrij blijft, en ik op Any ga. Stel Katti neemt CAM, Kontschopper LM, Robbert RM en Dyonko RS. Dan kan ik op Any spelen en dan staat ook mijn pro op de LS plaats.

    Laat maar even weten wat hiervan jullie mening is.
    Oh ja, hier is mijn voetbalvrouw.
    [​IMG]
    Miss. Samba.

    Oh en jongens, ik wil wel spelen vanavond/vanmiddag/nu. Laat maar weten wie er kan.
     
  19. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik wil nu wel spelen eigenlijk!
    Was vergeten dat het vanavond Poker Kampioen Van Nederland is, daar doe ik aan mee hehe. Ben daar dus ingeschreven en kan vanavond dus geen clubs spelen. Daarom zou ik dat graag nu doen :)
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Heb je al een invite, Reuj?
     

Deel Deze Pagina