Ik zou wel bij de club willen komen. Voor de positie cvm. Ik kan alleen niet elke week, vanwege gescheiden ouders. Edit; Wat zijn de dagen dat jullie wedstrijden spelen en hoelaat?
Nou jongens, ik heb een paar jongens benaderd dus ik hoop dat we maandagavond een paar sterke spelers erbij hebben
ik had je pm gelezen. En ik heb wel weer zin om fifa clubs te doen Wel heel lang geen fifa meer gedaan, dus moet nog ff inkomen Maar ik hoor het nog wel wanneer, we keer gaan spelen _0/
17:00 afgelopen toch ? ;-) Stuur jij me nog een PM met wat gegevens, naam leeftijd, vorkeurspositie en hoe goed je pro is Edit: Morgenavond vanaf 20:00 uur spelen ?
Voor maandagavond: We gaan spelen in een 4-1-2-3 formatie met als: Any: Kontschopper NL Any: Pimladenn CVM:Burger King NL/mk katti(c) CAM:Kontschopper NL,mk katti(c),mk plak RS:Robbertje44 SP: Dyonko LS:Triple D NL We gaan penalties en vrije trappen (30 meter of minder) nemen via een roulatiesysteem, zodat iedereen aan zijn trekken komt Als er gescoord wordt uit een penalty, mag hij de volgende ook weer nemen enz. als hij mist volgt de volgende uit de lijst. Voor vrije ballen geldt hetzelfde Penaltylijst/vrije ballen: 1.mk katti 2.Kontschopper NL 3.mk plak 4.Robbertje44 5.Dyonko 6.Burger king NL 7.Triple D NL 8.Pimladenn Dit is niet willekeurig opgeschreven, dit is van oud naar jong
Ik heb het er met Katti al over gehad en sta nu dus definitief op de CVM positie, tenminste als het op die plek een beetje vlotjes gaat lopen, want het is toch wel een andere manier van spelen voor mij Dat van die roulatie voor de vrije trappen enzo vindt ik wel een aardig systeem
Naam: Zeg maar Pim Leeftijd: 16 Voorkeurs positie: Spits Pro is volgens mij 82 ofzo. Vanavond kan ik niet spelen, want ik moet trainen in de avonden kan ik sowiezo niet zo veel spelen ivm voetbal en werken Deze week ben ik wel de hele tijd vroeg uit dus in de middag kan ik wel vaak spelen
Ikke kan vanmiddag ook wel als er dan nog 1 iemand is is het denk ik het beste, aangezien met 3 mensen toch wel het makkelijkste is. of we kunnen het ook proberen met 2. Ik denk trouwens dat ik vanavond niet al te lang online zal zijn, ik heb namelijk de griep aardig te pakken en ga dus lekker vroeg mijn nest in