Ja het ging lekker, mede door onze nieuwe topaankoop ! Ik denk dat onze basis gelegd is met deze opstelling, iedereen kon lekker vrij uit spelen, ze gaan nog meer van ons horen !
Jongens vanavond ben ik niet online, maybe morgen avond weer. Veel succes voor de mensen die vanavond gaan knallen.
Ik ben er na tienen, dus lijkt het me verstandig om morgenavond de draad weer op te pakken, als je nu gaat spelen met een half team dan zou dat misschien onze lange reeks ongeslagen wedsstrijden verpesten
klinkt goed, moet je effe met katti spreken verder. Morgen kan ik opzich ook wel overdag , ben wel pas om 4 uur uit en ga rond 7 uur fitnessen.
Als het aan mij ligt mag je joinen zal het met katti overleggen! Wanneer het akkoord is van ons beide zal ik of katti je een invite toe slingeren voor de club. Je bent wel in bezit van een mic neem ik aan? Vanavond ben ik helaas niet online jongens morgen middag lukt ook niet werken tot half 6
Ik had al een PM gehad van hem, ik had hem nl ook al een aanbod gedaan, nu nog kijken of hij er bij past Edit: ik ben er over 5 min.
Sjonge jonge jonge zeg, een ietwat deprimerende avond zal ik maar zeggen, met als lichtpuntje onze nieuwe aanwinst(trommelgeroffel) Godsmack2570