Sorry, ik had het verkeerd begrepen. Ik dacht namenlijk dat er 2 clans zouden komen Maar zo vindt ik het ook goed hoor. Alleen neem dan wel een andere naam
die haakjes niet, de naam. DC = Deadly Combination. je kan de tag ook zo maken ofzo: ]DC[, [DC], =DC=, {DC}, |DC|.. de tag moet tog gescheiden worden van je game name bv. ]DC[Spartan23R, je gaat tog niet DCSpartan23R doen @HaloTrooper, 2 clans vind ik ook goed! Mij maakt niet uit, mss kunnen we dan een keer clan war tegen Yokohama
Ik vindt een squad van 4 altijd wel vet, we kunnen ook gewoon 1 clan alleen dan met 2 squad. Gewoon zorgen dat je op elkaar let enzo, niet alleen lopen behalve als dat nodig is.
Juist! als je samen loopt dan 'overwin' je makkelijker, zoals eerst bij Office 1 clan is dan wel tOp, en 2 squads zou dan goed zijn. bv squad alfa en beta Maar dat zou je dan ook in de Tag moeten zien, en dan wel een andere clan name. (no offence though!) En Sunzero, morgen op member jacht? COunt Me In!
Mooi, dan hebben we nog 1 man nodig \o/ Morgen lekker vrij, dus ik kom morgen zeker een tijdje online.
ok is coOl, Ik morgen ook vrij, laaste week vakantie dan bikkel Havo4 () Dus nu is het squad #..: Spartan23R HaloTrooper NL *Xink* ...............
gaan we het in squads opdelen dan? we kunnen ook 2 clans hebben die met elkaar samen werken.. tjah, wie =R.0= wil joinen doet maar, ik ga straks/nu tryouten met een vriend.
Ik heb hem ook geinstalleerd. Ik zou eventueel ook wel in een clan willen om serieus te gaan knallen.
als je zin hebt kom je nu maar mee met =R.0= we gaan NU members zoeken, als je wil kan je er al meteen in! server naam : =R.0= clan tryout
@ Spartan en *Xink* Nu moeten wij ook nog een naam en een laatste member en dan zijn we klaar toch? @ Sunzero Zorg maar dat je snel 4 man bij elkaar hebt.. we komen eraan
dan moet ik eerst een goede host gaan zoeken.. ik kan geen maken door mijn router, en mijn vriend heeft problemen met punkbuster. dus ben daarstraks NIET kunnen gaan tryouten.. nog eens
Ik zal wel een servertje voor je opzetten, kan jij lekker tryouten Hij zal ''=R.0= clan tryout'' heten. /Edit, hij is online.. 84.87.189.44