hahah of nie HaloTrooper, 8 v 3 kan ook, 8 mensen om afteslachten maar eerlijk is 3 v 3, 8uur is goeide tijd. Spoiler ik zal kijken of een vriend van mij nou eindelijk die cd key heeft, dan kan het mss 4 v 4, maar die kans is 0,1% dus reken er maar niet op _0/
MAP: DEPOT of WATERWORKS! @HaloTrooper, hoeft al niet meer, hij zegt net dat hij niet kan, dus word het 3 v 3 $unz3r0, hate to say it, but, u'r ass gonna be kicked real hard ik ga nu ff weg, OM 8uur ben ik hier voor wat ass whoopin
Ik zal om half 8 de server online gooien, Sunzero als je dan rond 8 wilt joinen kunnen we nog ff een beetje oefenen (niet dat het nodig zal zijn)
*roept de hulp in op een ander forum, waar ook van die ventjes zoals jullie zitten* (verloren moeite )
dan kan ik het nu al komen geven jullie hebben gvd heel het weekend getraind, terwijl ik nog niet eens op de pc mocht
Mag je ook als niet-clan-member joinen? Of is 't een "war-practice"? Ik heb wel zin in een potje fear al wordt ik toch afgeslacht, want ik bak er (nog) niks van...
danger/inferius join de server maar en help ons evt. maakt niet uit als je slecht bent, een afleidings-pop is altijd welkom
Hahah,alleen jammer dat de pass het niet doet bij mij //Btw inf, jij hebt tog breedbeeld monitor? kan jij hem in breedbeeld draaien?
in breedbeeld zie je meer in de breedte! cheater ik kom iets na 8'e denk ik, moet nu (weer) ff weg en $unz3r0, ik stuur je zo PM met me rekening nummer