Mensen hier, het spijt me van vanavond. De bedoeling was dat het maar voor 6 man bedoeld was. En omdat met een wachtwoord niet werkte bij iedereen, heb ik wegens dat ik me nogal moest haasten maar zon server opgezet. En aan de ene kant werdt er tegen mij geroepen dat ik mensen moest kicken omdat die erin wouden en we daarmee hadden afgesproken. Volgende keer zullen we het allemaal wat beter plannen. Alles moest nogal gehaast doen en daarnaast heb ik hier thuis de laatste dagen ook wat persoonlijke problemen, dus nogmaals sorry mensen
jullie hebben toch niet zo veel gemist. we hebben gewoon de hele tijd barman/directeur/weet ik veel wat nog gespeeld.. xD morgen maken we een server voor iedereen van xbw, beloofd! btw : pas op met de brandblussers, die zijn levensgevaarlijk.
brandblussers zijn ckr gevaarlijk! HaloTrooper, maakt niet uit was gezellig! hier nog een pic van Xink aka Living Bomb |()| Explodeert Meesterlijk!
Hmm, heb net het spel gedownload. Alleen mijn probleem is dat ik me eigen niet kan registeren?? Lijkt wel of die site maar voor de helft werkt.. Dus als iemand een key voor me heeft, pm me maar ff. Alvast bedankt.
ik zal eens vragen aan mijn vriend, die heeft nog een key gekregen die hij niet gebruikt omdat hij het toch niet speelt.