Ach zit hier wel met een pc die het aankan, alleen vraag ik me af waarom ie nog niet finaal uit elkaar valt... Pentium 2.379 Memory 768 mb 6600GT DirectX.8.1??? Hoort toch al 9 toch te zijn of..? Vaag.
Ik kan geen 3 dagen wachten, ik heb net de Multiplayer Demo opnieuw gedownload. Toen Fear net uit was heb ik die Mp demo heel veel gespeeld. Kijken of ik het nog een beetje kan
De demo wordt niet heel veel meer online gespeeld, er waren net maar 3 servers. Maar mischien kunnen we hier zelf ff een servertje opzetten
ik ook ben hem nu aan het downloaden, ik laat iets weten als hij klaar is. noem de server anders : xbw-server dan weten we waar we moeten zijn
met een pass zal wel handig zijn.. btw ik denk dat ik toch ff w8 tot de hele versie uit is ;D 3 days left !!!! Then the combat will start
bwa, heb toch niets te doen, dus dan kan ik even goed ff spelen. neem pass anders xboxworld ofzo..? is toch maar voor een paar dagen. btw : zit aan 10%, 1 min. geleden begonnen met downloaden.
demo's zijn deze dagen idd groot, maar spel is wel mooi online op high zonder slowdown . en een pass is goed ja, hebben we een minimale ping ik kijk wel als er een xbw server verschijnt, mss xbw clan over 3 dagen