2e game was ik wel beter moet ik zeggen, ik stond 3e toen. (had al meer kills dan in de 1e game alleen al ) prima spel, maar speel het niet te lang.. (hoofdpijn dan!)
Bah, ik had jammer genoeg geen tijd vandaag. Iemand zin in een potje morgen? Ik moet tot 6 uur werken maar van half 7 tot ongeveer 9 uur heb ik wel tijd. Someone?
Las op de vorige pagina iets over PC specificaties. Mijn PC heeft het volgende. Pentium 4 3.0 GHZ 512MB werkgeheugen Nvidia Geforce 5600 videokaart Hiermee kon ik vroeger de SP demo van FEAR niet bepaald goed spelen. Ben dan ook aan het sparen voor meer werkgeheugen, nieuwe brander en goede TV kaart.
TV kaart? hoop dat je video kaart bedoelt ik speel zelf met: Intel Celeron 2,8 Ghz 1gig MB Ram 6800Xt overclocked @ core490Mhz/mem1,27Ghz draait perfect op High! @Halo Trooper, ik ben er zkr weten bij! mss kan ik weer hosten
hoe btw, ik maak rond 1 uur weer een server genaamd: The Official XBW Server! mode: SlowMo DM aantal spelers: 10.
F.E.A.R. Combat features: - 10 Multiplayer Game modes. - 19 Multiplayer Maps. - 12 different weapons. - Punkbuster support for anti cheat support. - The capability to download user generated content btw ik kan het countdown ding niet hier krijgen
Nou dat is wel netjes hoor, die komt zeker ook op deze pc te staan Dan ga ik jullie even kont schuppen met FEAR
ik moet nu ff weg, dan kom ik trg (15 min max), als ik dan XBW server ziet join ik! anders host ik wel owja, iedereen van xbw moet (xbw) achter zijn nick zetten