1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fear op de 360...?!

Discussie in 'Algemeen' gestart door No_Name, 2 feb 2006.

1. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fear is officieel aangekondigt hij moet dit jaar nog uitkomen..staat op x box arena vandaag. Ik ben hier heel erg blij mee.

2. Ereinion

Ereinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik weet is er niets officieels aangekondigt. Gisteren stond in het tijdschrijft EGM wel in de geruchten sectie het gerucht dat het spel dit jaar naar de 360 zou komen, maar dat is natuurlijk geen officiele bevestiging. Maar het is sowieso erg waarschijnlijk dat het spel naar de Xbox 360 komt.

3. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    ik durf FEAR niet te spelen:+ aan de demo heb ik een hartverzakking over gehouden... pfff tering eng..

4. Tecnomic

Tecnomic Guest

hij is officieel aangekondigd volgens xboxarena tenminste:

bron: www.xboxarena.nl

vet! _O_

5. Tecnomic

Tecnomic Guest

Ik vind het vaag, ik las dit alleen op de site van hun ....

6. cubegirl

cubegirl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is het ook.
    volgens mij zuigen die gozers bij Xbox arena gewoon af en toe wat nieuwsberichten uit hun duim.
    het gerucht van F.EAR op de 360 zou door Monolith ontkracht zijn...maar das een gerucht

7. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt teveel op Doom en Quake en die zooi. Er waait een frisse wind door
    shooter land...Vooral met titels als Half Life 2, FEAR en Far Cry....

Maar hoe zit het nu echt???? Lees mee: ( In Deutsch Leute :)

Bron: Gamefront ( zeer betrouwbaar!!! )
    Mittwoch, 22.02.06

F.E.A.R.-Nachfolger für Next Generation Konsolen
    22.02.06 - Monolith arbeitet an einem Nachfolger des Ego-Shooters F.E.A.R (PC) für Next Generation Konsolen. Da Vivendi die Rechte an dem Namen F.E.A.R. besitzt, soll der zweite Teil von einem neuen Publisher unter einem anderen Namen auf den Markt kommen - der Titel steht noch nicht fest.

Monolith wurde 2004 von Warner Brothers Interactive Entertainment übernommen, als die Entwicklung von F.E.A.R. schon im Gange war: Monolith besitzt daher die Rechte an der Geschichte, den Charakteren und dem Universum des Spiels.

Der F.E.A.R.-Nachfolger soll an die Handlung des Vorgängers anknüpfen. Release: TBA

Zie ook: www.gamespot.com
    'Monolith scaring up new F.E.A.R.s')

Laatst bewerkt: 22 feb 2006
  8. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Komt er een vervolg van Fear op de consoles, of krijgt Fear navolging op de consoles en is het dus dezelfde?? (mijn duits is niet zo best)

9. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Er komt een opvolger op de next-gen consoles dus_O_

10. soepkoe

soepkoe Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    xboxarena heeft nu ook een bericht staan dat hun vorige bericht over fear wat voorbarig was maar dat monolith aangegeven heeft dat het tweede deel wel uitkomt op de 360!!

11. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    hehe ze zeggen wel meer maar Monolith is de enige die de echte waarheid weet :D Al die sites maar blaten, ik kan me herrineren dat ze afgelopen E3 nog zeiden 'PC ONLY' en dat er een deel 2 komt, mag duidelijk zijn. Maar wanneer deze komt tja als het net zolang gaat duren als deel 1 in de maak was (+ het uitstellen ervan) dan zijn we denk ik al toe aan de opvolger van de 360 ;)

12. Tecnomic

Tecnomic Guest

bron: www.evilgamerz.com

erg goed nieuws dacht ik zo :) _O_

13. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Zker, ZkersS! :)
    Nu, hopen dat het ook doorgaat!
    Aangezien F.E.A.R. zwaar gaaf was, hoop ik dat hij écht op de Xbox 360 komt.

Met dit nieuws, lijkt er teminste hoop.

Deel Deze Pagina