Goed ik zal 't proberen duidelijk te houden. Je hebt dus eenprobleem met je virtueel geheugen. Er is een (makkelijke) manier om dit op te lossen. Namelijk: geef je computer meer hardeschijfruimte voor zijn virtueel geheugen. Dit doe je zo: 0. Start -> Rechtermuis op Deze Computer -> klik op eigenschappen. 1. Klik op het tabblad: Geavanceerd 2. Klik bij het onderdeel prestaties op: Instellingen. 3. Klik in het nieuwe scherm wederom op het tabblad: Geavanceerd 4. Klik bij het onderdeel virtueel geheugen op: Wijzigen 5. Klik in het rondje: Aangepaste grootte 6. Wijzig de begingrootte en maximale grootte. Om zeker te zijn van FEAR zou ik de begingrootte op 1024 en de maximale grootte op 2048 zetten. 7. Klik op Instellen. Zo worden de nieuwe waarden ingesteld. 8. Klik op OK. Het scherm sluit 9. Klik op OK. Het scherm sluit 10. Sluit ook het eerste scherm door middel van OK. Zie onderstaande afbeelding voor een overzicht van alle stappen (stap 0 niet meegerekend) Nu zou het moeten werken...
Het spel loopt nu wel wat beter, maar hij stottert nog wel best vaak, dus ik denk nu dat t meer met mijn Videokaart te maken heeft, maar ik vind het zo wel te spelen. Maar nog 1 vraag, tot hoe hoog kan ik het interne geheugen nog omhoog gooien? In iedergevaal allemaal bedankt
't Is niet aan te raden het heel hoog te doen want dan is je pc geneigd heel veel te swappen (= het wisselen van data van intern geheugen naar harde schijf en omgekeerd) Dus ik denk dat 2048 mb zat is voor een pc. 't Stotterende ligt dan ook niet meer aan je virtueel geheugen maar aan je interne geheugen (512mb is eigenlijk net wat te weinig voor FEAR) en inderdaad je Videokaart
Degene waar ik hem van leen heeft ook 512, en daar doet hij het wel goed. In iedergeval bedankt allemaal
of update je drivers videokaart, geluidskaart, DirectX en het kan ook komen door dat FEAR meer een XP spel is dan Vista