Dat laat ik aan jou over
Geen idee wat voor eisen je stelt ... maar hier zijn er maar zat die op hun manier een boeiend artikel kunnen/willen schrijven. Enne een goede community manager? @Graveheart is daar denk ik wel geknipt voor. Anders heb ik er nog wel een stel. Dus, zie eerste "zin" m.b.t eisen? Verder heb je maar zat mensen op XBW die de nodige games spelen waaronder @Maddmonkey (XBOX/PS4) en @CrazY (XBOX). Afgezien van deze 2 heren heb je er wel genoeg ... t'is alleen maar net wat je zoekt/nodig hebt. Denk dat je daar ook naar moet kijken? Wat eigentijdse reviews i.p.v dat politie correct Nederlands
Suggesties heb ik gegeven. Stap af van "XBOX" World en maak het wat breder. Voorheen was het een XBOX georiënteerd forum ... maar dat is het al even niet meer. Een klassieke forum indeling is ook niet echt een pré, de opzet nu is prima. Aparte gedeeltes voor XBOX/Nintendo/PS4 en wat "Algemene" discussies. Betrek je posters wat meer bij de zaken die op de achtergrond lopen? Ik begrijp dat win-acties wat lastiger zijn geworden gezien het geringe personeel ... maar probeer iets te doen wat mensen bezig houd?
Het hoeft geen geld te kosten. Als jij hier en daar wat linkjes op "grotere" forums dumpt (ja, shameless) dan komen de hits vanzelf weer. Wil natuurlijk niet gelijk zeggen dat mensen blijven plakken maar ik zou ergens beginnen. Met NIETS doen kom je nergens. Als je na een herstructurering promotie gaat voeren, prima. Mijn zegen heb je ... m'n geld ook Zonde om een site als XBW, wat een "hechte" (uh, ok .. disfunctionele?) community was dood laat gaan. Kan makkelijk voorkomen worden.
Laatst bewerkt: 16 mei 2018