Zelf heb ik ook wat slechte rep, meeste is dat dan ook voor m'n taal. (Denk aan dat er wel eens halve scheldpartijen in de Halo lobbies ontstaan, terwijl ik zelf soms niet eens iets zeg :\). Zelf geef ik alleen mensen die "team betrayen" (voor de lol) en dat soort achtige dingen avoid. Ik heb ook nog wat avoid voor team killing. Soms heb ik van die situaties: Ik kill iemand. Ben low shield. pakt iemand anders snel bijvoorbeeld z'n spullen die hij dropt (Terwijl het dan vaak zo sukkel is met weinig kills) en dan betray ik ze en pak de spullen zelf terug.
tsja ik ken het ook, had net GOW, en wist ik veel wat een achievement match was, maar goed, ik loop dus, schiet iedereen neer, en kreeg opeens slechte rep, later begreep ik pas waarom vond het raar op het moment dat ze met z'n 3'en op een rij stonden, terwijl mijn teammate met een boomshooter stond te mikken, maja, ik knalden ze maar gewoon met mijn shottie neer
ja precies had ik ook een keer met gow mijn teammates hielden me tegen wist ik veel waarom later bleek dat die die chainsaw achievement wilde hebben dus die andere gasten duwde me in een hoek en hielden me tegen ik mij eruit gewurmd en die gast kapot geschoten voordat mijn teammate hem kon zagen en tekeer dat ze gingen
Wat helemaal irritant is zijn van die kleine amerikaantjes die dan met GoW de hele tijd vragen of er iemand is en als je dan geen antwoord geeft, leaven ze en heb je een negatieve feedback. Dus mijn motto is dan ook: Verkoop amerikaanse kutkinderen geen headsets meer.
Ik zet die headset sowieso altijd uit, 99% van wat je hoort is toch zinloos gebrabbel/gezang (dit vind ik echt het ergst, van die attention whores die gaan zingen -_-')