1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

feedback

Discussie in 'Algemeen' gestart door ravenclaw, 30 jan 2008.

1. ravenclaw

ravenclaw 360% pure

Leuk Bevonden:
    0
    klik op je gamertag bovenin en dan view rep :)

2. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Zelf heb ik ook wat slechte rep, meeste is dat dan ook voor m'n taal. (Denk aan dat er wel eens halve scheldpartijen in de Halo lobbies ontstaan, terwijl ik zelf soms niet eens iets zeg :\).
    Zelf geef ik alleen mensen die "team betrayen" (voor de lol) en dat soort achtige dingen avoid.
    Ik heb ook nog wat avoid voor team killing. Soms heb ik van die situaties: Ik kill iemand. Ben low shield. pakt iemand anders snel bijvoorbeeld z'n spullen die hij dropt (Terwijl het dan vaak zo sukkel is met weinig kills) en dan betray ik ze en pak de spullen zelf terug.

3. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tsja ik ken het ook, had net GOW, en wist ik veel wat een achievement match was, maar goed, ik loop dus, schiet iedereen neer, en kreeg opeens slechte rep,

later begreep ik pas waarom :+

vond het raar op het moment dat ze met z'n 3'en op een rij stonden, terwijl mijn teammate met een boomshooter stond te mikken, maja, ik knalden ze maar gewoon met mijn shottie neer :+

4. ravenclaw

ravenclaw 360% pure

Leuk Bevonden:
    0
    ja precies had ik ook een keer met gow mijn teammates hielden me tegen
    wist ik veel waarom later bleek dat die die chainsaw achievement wilde
    hebben dus die andere gasten duwde me in een hoek en hielden me tegen
    ik mij eruit gewurmd en die gast kapot geschoten voordat mijn teammate
    hem kon zagen en tekeer dat ze gingen:lol:

5. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Wat helemaal irritant is zijn van die kleine amerikaantjes die dan met GoW de hele tijd vragen of er iemand is en als je dan geen antwoord geeft, leaven ze en heb je een negatieve feedback.

Dus mijn motto is dan ook: Verkoop amerikaanse kutkinderen geen headsets meer.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ik zet die headset sowieso altijd uit, 99% van wat je hoort is toch zinloos gebrabbel/gezang (dit vind ik echt het ergst, van die attention whores die gaan zingen -_-')

7. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    vooral die engelsen zijn goed in zingen en in schreeuwen door de headset.

Deel Deze Pagina