't is jammer genoeg alleen op Legendary een uitdaging.. maar dan heb je ook wat wat de framerate betreft: Ook op single player kun j'm aan't schokken krijgen (wel zeldzaam). Als je op legendary in een grote omgeving een granaat gooit op een hoopje vijanden die allemaal tegelijk bedenken dat ze aan de kant springen en op jou willen schieten.. dan wil ie nog wel eens een seconde vertragen. niets ernstigs maar toch
Ik vind de gameplay zeer vet! De AI is ook zeer goed. Het verhaal vind ik eigenlijk best wel goed. Het is natuurlijk SF, dus je moet je verbeelding een beetje mee laten werken. Er zitten wel geinige en verrassende dingen in. Alleen dat level dat je telkens buiten over een brug moet, dan weer binnendoor ergens omheen en dan weer buiten over zo'n brug, en dat 20 keer achter elkaar... Dat gaat best wel vervelen, vooral als je er later in het spel WEER langs moet. De warthog is errug wennen in het begin, maar als je em doorhebt zeer vet! Jammer dat je niet zelf mag schieten en een van de marines kan laten rijden. Dat kan in co-op dan weer wel neem ik aan? Dat de een rijdt en de ander schiet. Dat de stemmen soms te zacht zijn is wel lastig, ik moet de Centerspeaker meestal iets harder zetten. Daar komt de spraak namelijk (meestal) door.
Lucky bastard! (Dolby Digital, mjummie ) enne in co-op kan je wel schieten met de warthog, de 1 rijdt, de ander schiet ...
Online Haloen zal waarschijnlijk veeeeeeeeeeeeeeel leuker zijn met microsoft, want nu moet iemand hem zelf hosten en daar heb je bij 99% lag. Ook is PAL niet compatible met NTSC op gamespy .
Klopt, en voor Halo komt ook geen uitbreiding (dat is wat Bungie heeft gezegd, ga dus zometeen niet zeiken tegen mij als Bungie volgende week wel een uitbreiding aankondigt)
lolz bungie zal hopelijk wel weer met een retevette game kopen .. dat verwacht ik wel van ze .. Ze kunne na het succes van Halo niet meteen gaan kappen met toptitels voor de xbox maken.
Ik vind dus de framerate net zoals de pu zegt erg laag, Okee je ziet geen haperingen maar dan moet je onder de 25 fps zitte. Ik heb zon idee dat halo echt niet boven de 60 fps uitkomt terwijl ik gewend ben mijn shooters op 100 te spelen. Ik snap wel dat jullie het allemaal vet vinden omdat ze zon ding hebt (ik heb er ook een maar ben jaren geleden gestopt met alles super kewl te vinden omdat ik het heb) Ik vind bv. GT3 op de ps2 super vet en tony hawk ook maar daarom ga ik me die denk ik woensdag ook halen. Maar er moeten nog wel ff wat meer vette spellen uitkomen. Op dit moment kan ik nog 2 games kopen en dan heb ik alle vette spellen (wat ik vet vind) nl. HALO, DOA3, die ralli game, Tony hawk3 en de rest vind ik eigenlijk zwaar bagger daarom wachten op iss ofzo.
Het menselijk oog ziet niet meer dan 30fps. Het beeld flikkert alleen een beetje minder als de framerate hoger wordt, maar je maakt mij niet wijs dat je verschil ziet tussen 60 en 100fps