Ferrari F355 Challenge Start CUP 7 Januari 2019!!!! Raceavond: MAANDAGAVOND 20:15 uur PJC2 DLC Ferrari Essential Pack is nodig C: SNiels Finale Fiorano 25 feb a.s. : Schade staat uit Fuel Consumption OFF Bandenslijtage staat op normal Pitstop maken is niet mogelijk Er is voorafgaand geen kwalificatie of warm up. direct knallend de finale in! Ingame Datum 15-09-2018 heat 1 : 11 rndn (vliegende start huidige stand in kampioenschap) , start 09:00 hr / Medium clouds --> overcast heat 2: 11 rndn (vliegende start o.b.v. uitslag heat 1) , start 14:00 hr / overcast --> clear heat 3: 15 rndn (vliegende start o.b.v. uitslag heat 2 ) , start 18:00 hr / clear Per heat voor de plekkern 1 t/m 10 : pntn 10,9,8 ------2,1. Bij gelijke stand telt onderling resultaat laatste heat! Let op start gaat in lijn, dus niet 2 aan 2. Voor de rest zijn regels en punten ( behalve periode punten) zoals bij Gt3. Er is 1 week schrap resultaat. Inschrijving nrs: 8 Sjonnie 9 MarkdVries 19 baspw 37 Gold PW 66 Beltoon 67 ColdZero 87 Hills 108 Jimmy 110 Dapper D 111 SNiels 161 B Tender 177 Asjemenou 178 Kimi
#66 voor mij, volgens mij heeft niemand deze nog gekozen. Man man man wat een prachtige liveries heeft deze bak! Edit: check net het filmpje. The hype is real!
Ik ga morgen ook een testrondje doen en livery kiezen. Zin an! Mocht er nog iemand fijne settings hebben qua stuur mn in de regen, zou ik deze graag willen testen want ik stond afgelopen seizoen zo vaak achterstevoren en naast de baan, dat ik er ziek van wordt
Ik heb niet echt een speciale regen setting voor mijn stuur. Maar ik heb mijn stuur zelf aangepast op mijn voorkeuren. Dus ik zal aanraden om gewoon hier en daar wat settings aan te passen en kijken hoe het voelt.
Heb ik al 4x geprobeerd en toch heb ik nog het gevoel dat ik de limiet van de auto en banden niet altijd goed voel waardoor ik onnodig vaak fouten maak. Zeker met de opzet van wisselende omstandigheden en of langere races icm minder tijd om te oefenen heb ik het gevoel dat het beter zou moeten kunnen qua gevoel.
Over goed geluid gesproken van de f355. Dit wordt ook een juweel. https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=pk8ZrN__nmA
Als ik PCars weer eens opstart kan ik je mijn settings wel doorgeven. Heb er ooit lang op gezeten, en geprobeerd het gevoel van mijn eigen auto na te bootsen. Heb nu al sinds een week na de release dezelfde settings. Heb er nooit meer aangezeten, omdat ik in elke omstandigheid tevreden ben met de settings, op een enkele auto na die soms wat FF lijkt te missen t.o.v. de rest. De Renault RS.01 had ik om die reden niet gekozen in de GT3 cup. Maar verder werkt het (voor mij) voor 99% van de situaties.
Wil ik ook wel doen, en idem. Verder meen ik soms trouwens te merken dat ik een stuk meer gevoel in m'n stuur krijg als ik het caster omhoog gooi (en minder gevoel als die omlaag gezet wordt).
Meer caster zorgt voor een directere overgang van krachten tussen asfalt, voorwielen en het stuur, waardoor het stuur wat zwaarder aan zou moeten voelen.
Caster heeft niet zoveel met het overbrengen van krachten te maken. Wel met rechtuit-stabiliteit en het geven van camber aan je wiel tijdens sturen. Het klopt wel dat je stuur wat zwaarder wordt, want hoe meer caster, hoe liever de voorwielen rechtdoor willen.
Met het overbrengen van krachten had ik het over het resultaat in FFB van caster, niet het directe doel van caster. Dus niet wat je er mee bereikt, maar wat je de andere kant op voelt in je stuur. Het feit dat het asfalt bij een hogere caster setting zwaarder tegen de banden aan lijkt te duwen en de banden inderdaad recht probeert te duwen.
@ColdzeroNL Verder heb ik onder 'Configuration' alleen aan de Steering Deadzone gezeten volgens mij. Die staat op 1 (om het stuur een beetje te ontlasten op de rechte stukken).