1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FERRARI F355 Challenge

Discussie in 'XBW Racing' gestart door asjemenou75, 11 dec 2018.

  1. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik vind het nog wel meevallen hoe weinig ruimte ik laat, had een heel stuk minder ruimte verwacht. Je raakt eigenlijk het gras pas, als je reeds in onbalans bent.

    Op Timestamp 20:00 zie je dat ik nog naar links probeer te gaan om ruimte te maken (gezien daar de curb ophoudt) en jij ook mee gaat naar links (waarschijnlijk omdat je al naar links stuurde tegen mijn auto aan). Jij raakt in onbalans doordat het contact tussen ons 2 verbroken wordt en door die onbalans tik je tegen mijn kont.

    Hiermee wil ik overigens niet suggereren dat ik niet deel van het probleem ben hoor! De hele inhaalactie was ongeplanned en werd pas ingezet doordat je de deur open liet staan en Tender raakte, daarnaast kan ik niet gelijk verder naar links bij het uit-accelereren omdat mijn kont uitbreekt in die bocht.

    Voor @asjemenou75

    Race 1:
    [​IMG]

    Race 2:
    [​IMG]

    Race 3:
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2019
    GoldPwnageNL vindt dit leuk.
  2. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    @B Tender gefeliciteerd met de cup! Altijd voorin te vinden, strak en constant gereden man. Erg netjes.

    @Kimi NL gefeliciteerd met het afpakken van m'n podium. Dacht na race 1 dat ik je had, maar je reed te snel en ik te slecht in de andere 2 races. Niet bij te houden ook, met dat gemanueel koppelen van je :p De inhaalactie in de laatste ronde van race 2 zorgde voor de winst, én dat ik aantastbaar was in race 3.

    @asjemenou75 Thanks voor het organiseren van de cup! Zelfs toen je zelf niet kon meeracen. Heb erg genoten, ondanks dat het mijn auto niet was. Waarbij gelijk de volgende vraag naar voren komt:

    Wie organiseert de volgende?

    Ik bied me aan het toen als Pieke te druk is. Volgende week een weekje pauze, maar vanaf 11 maart zijn we 'aan' wat mij betreft.
     
    B Tender, Beltoni en Kimi NL vinden dit leuk.
  3. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Vanaf 11 maart ben ik nog 5 maandagen beschikbaar. Zodra Game of Thrones begint zijn de maandagen bij mij gereserveerd :)
     
  4. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    [​IMG]

    Eindelijk weer eens het bovenste trapje!! Na best vaak als tweede of derde te zijn geëindigd, voelt het - eerlijk is eerlijk - , leuk om een keer te mogen winnen! :):)

    En het ging niet vanzelf gisteren! Ik kwam nog niet half in de buurt van de snelheid die vooral @Kimi NL en @Jimmy J. lieten zien. Mijn PB tijdens het oefenen lag rond de 1:20,5xx, dus toen ik tijden in de 1.19 (laag!) hoorde kneep ik hem best wel.

    Met (al de hele dag) koppijn en meer dan gezonden spanning in m'n benen race één aangevangen. Deze gooide ik zelf eigenlijk weg door te spinnen in de laatste bocht. P5 was mijn deel en de puntenvoorsprong die ik had opgebouwd slonk drastisch, @GoldPwnageNL finishte immers knap op P2. Dit betekende bovendien dat ik race 2 vanaf P5 moest aanvangen. Die tweede race rolde het allemaal wat meer mijn kant op. Ik was sneller en constanter dan in de eerste race, en op jacht naar @ColdzeroNL en @GoldPwnageNL voor me. Ik kon profiteren van contact tussen die twee en schoof door naar P3. Voor me waren @Kimi NL en @Jimmy J. bezig met redelijk episch uitziend gevecht voor P1. Geen gekke dingen meer gedaan die race en hem op P3 uit weten te rijden.

    Race 3 verwachtte ik dat @Jimmy J. en @Kimi NL samen weer aan de horizon zouden verdwijnen maar dit bleek voor @Jimmy J. niet zo te gelden. Kimi was op weg naar een knappe tweede overwinning en ik kon zowaar de strijd aangaan met @Jimmy J. ! Boven verwachting wist ik de derde race op P2 te finishen, waarmee de problemen uit de eerste heat weer een beetje werden weggegumd.

    Normaal gesproken is consistentie een beetje mijn probleem, maar in deze auto was dat (en hier en daar wat geluk!) wat me het goud heeft gebracht. Ik was lang niet altijd de snelste, maar buiten die dekselse eerste heat op Fiorano heb ik elke race op het podium weten te finishen (en heb ik elke keer genoeg benzine in m'n auto gedaan:9:rolleyes:).

    Leuke auto, leuke cup!! Bedankt voor het organiseren @asjemenou75 , zelfs toen je zelf niet meer meereed, en iedereen bedankt voor de leuke cup die we er samen van hebben gemaakt!
     
  5. Baspw

    Baspw Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    13
    Hillss, bedankt voor de sportiviteit! Het was net zo spannend achteraan als vooraan. Als je die foutjes niet gemaakt had in de races was het moeilijk geweest je voorbij te gaan. De snelheid (relatief ) is er!
     
    B Tender vindt dit leuk.
  6. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    [​IMG]

    Jongens de eindstand. Tender Gefeliciteerd!, Gold en Jimmy 2 en 3. Kimi net naast het podium en Coldzero best of the rest als Beltoon er niets was!!!
    Mark had het Cold nog moeilijk kunnen maken ware het niet dat hij de laatste 2 races gemist heeft. Bas goed gereden top 10!, Schumi jammer van je stuur volgende keer hopelijk beter. Hills, held achteraan is het meestal toch gezelliger weet ik uit ervaring, en hopelijk zijn SJonnie, WFlame en Dapper er de volgende cup weer bij!!

    Heren ik spreek jullie snel. Hopelijk pakt iemand een volgende cup alvast op. Ik heb geen plannen op de plank staan, maar ik zie dat Jimmy en Kimi iets willen organiseren, graag!!

    Dank ook aan diegene die het hosten heeft overgenomen van mij!! Hopelijk ben ik er weer snel bij......., =(:'-(
     
  7. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Spijt mij om je te vertellen dat je een fout hebt gemaakt Asjemenou, maar iets klopt niet in jouw tabel.
    Denk een gevalletje 'Bereik van de formule" die niet meer klopt.

    Heb de gegevens even overgenomen in mijn eigen excel punten tel dingetje en dan kom ik tot het volgende:

    [​IMG]

    Jimmy en Ik hebben dus precies het zelfde aantal punten na 15 races..
    Komen we op het volgende:

    En dan mag ik toch echt P3 op mijn naam zetten, dus toch een podium voor mij <3
    Waren al die steekpenningen meer dan waard!



    Over een volgende cup, die nemen wij wel op ons. Komt goed Pieke!
     
    B Tender vindt dit leuk.
  8. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Jammer dat mijn verbinding mij, voor het eerst in jaren, in de steek liet. Had ik gewoon nog mee kunnen vechten voor het podium...

    Op naar de volgende cup!
     
  9. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Kimi je hebt helemaal gelijk. De 3e heat was in mijn excel niet meegenomen!!

    Gefeliciteerd met je 3e plek!!! Erg zuur voor Jimmy!
     
    Kimi NL vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina