ehm nee daar ga ik niet aan meewerken enne verander je sig ff anders verander ik hem (in iets veeeel leukers)
ik ga een concurrerende site niet helpen hoor Lijkt me toch logisch, ik wil wel dit doen : Als jullie een heel goeie schrijver vinden stuur ze dan naar ons
Ik wil me er niet mee bemoeien maar ik wou effe zeggen dat ik het wel kick vind dat er zulke hoge eisen worden gesteld.
ja, we zijn met genoeg, alleen vraag ik iedere sollicitant om toch nog wat te maken want de echt goeie mensen willen we (ik iniedergeval ) wel gewoon 'hebben'
Ik wou hierbij mijn excuus aanbieden, maar XDOME Master had een onaardige opmerking over deze site in zijn post staan en dat vond ik zwak dus ik raakte even mijn "cool" kwijt en ging er dus voor maar bij deze mijn excuus _________________________________________ GOOD THINGS COME TO THOSE WHO WAIT
hehe...allemaal ontevreden mensen die niet worden aangenomen bij XBW zeker?!....kom dan maar naar xdome...ik sta open voor solicitaties! (NEEJ WOUTER PLEASE!!!!! kick me niet.... )
ja hoor ugamer dan weer vechten en nou wil je weer een groepshug, was je de vorige dagen ongesteld ofzo?
zeg kom nou Wil je een ban aan je broek ofzo het gaat toch om de content Wacht maar tot je XBW.nl 3.0 ziet
eh ja.. zijn nu eindelijk klein beetje voorderingen aan het maken met het design, alleen gaat martijn zometeen op vakantie