beste wapen in morrowind geen idee hoe die heet maarre hij is vet goed. ga naar sandrith mora en ga een paar eilandjes verkennen. je zult een grot vinden waar binnenin een fire enemy is. ga naar links en daar is een frost enemy. loop verder een vermoord een heks. die dropt dat wapen. veel geluk
Lockpick zit volgens mij ook niet altijd in die stronk, ene keer wel andere keer niet, ben wel 6 x opnieuw begonnen en er zat maar 1 x een lockpick in!!!
dan heb ik dus gewoon mazzel gehad. ik heb nu ook die grot tegenover die opstijgplaats van die grote beesten helemaal gehad. maar hoe werken die scrolls eigenlijk?
ff by the way de stats van dat beste wapen zijn. chop- 70 slash- 60 trust-40 beste wapen geloof ik. ik heb nog een vet goede tip ga naar ebon heart en loop een beetje bij de kust rond. als je goede rondkijkt vind je een grot onder water. er zwemmen wat dreughs maar die zijn even makkelijk als die slaughterfishes dus das nix. ga rechtdoor of linksaf (weenie precies meer) en als het goed is staat daar ergens iemand met een glanzende cuirass. vermoord hem, hij is niet echt moelijk als je iets van ebony of dreugh draagt ofzo maar ik zou voor de zekerheid ff wat fatigue + health pots mee. als je hem molt krijg je die cuirass. waarde 190.000gp en heet lord's mail. hij is beter dan een daedric cuirass. ow en nog iets. als je in een winkel iets vets ziet liggen maar je wilt er niet voor betalen? doe dan gewoon de winkelier vermoorden en drop al je armor en spullen gewoon alles wat je bij je hebt behalve geld. loop daarna naar een guard en betaal hem 36 gold. je komt er dan makkelijk van af en je hebt je spullen gewoon nog want anders verdwijnt hij in een 'evidence' chest en dat is vaak nie zo tof. ok dit was alles wel zon beetje mzzls
Re: ff by the way dude. vermoord dan gewoon de winkelier en drop al je armor en spullen, behalve het geld. dat "doe" vind ik echt niet kunnen.
Hoe kun je daar nou dood gaan. Toen ik daar voor de 1e keer was (lvl1) sloeg ik ze alle 3 dood zonder geraakt te worden en alle 3 in 1 klap !!
Ik heb nu 3 uur gespeeld, maar ik vind er weinig aan, het kan mij niet boeien. Grafisch valt het mij ook tegen, net als het vechten. Misschien moet ik gewoon nog wat langer spelen, maar het jeukt al om het spel te ruilen tegen iets rechtlijnigers
Mijn vriendin brengt deze game voor het weekend mee, als het goed is. 'k zal wel zien of 't mijn soort spel is.