1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FF lachen!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door simmertje, 23 jul 2003.

1. jayroon

jayroon A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    De enige game die daar zo'n beetje zal scoren is barbie!!

2. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    tuurlijk niet! sexual content weet je8)

3. Eagle_1

Eagle_1 yippiekayee

Leuk Bevonden:
    0
    zelfs blinx zal wel niet goed zijn... vanwege dat er overal afval ligt en dat je tot overmaat van ramp nog met afval naar de monster schiet ook...

4. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    lol uit de spiderman review
    "There is no nudity in this game. Two traditional "Hollywood
    Embraces" appear as the game ends, but they are hardly portrayed as sexual. One disturbing detail, however, is the code that lets you play as Mary Jane. When activated, the ending embraces show her kissing a copy of herself."

disturbing? waarom omdat ze zichzelf kust of omdat het als een lesbische scene gezien kan worden

En uit midnight club
    "The game is based on "illegal" street racing and this is not a positive influence. The game requires you to outrun police and exercise total disregard for all traffic laws in order to win. After playing this game, the idea of going out and finding someone to race becomes quite appealing."

Tja dit is waarschijnlijk zo'n vent waarbij er al een paar moertjes los zitten dus die binnenkort met zijn auto de kerk binnen rijdt en mensen afknalt ala GTA
    8)

Laatst bewerkt: 25 jul 2003
  5. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    WAARSCHUWING: beter doet iedereen relaxed tegen me want ik speel nog regelmatig DOOM!!!

"Playing [DOOM] for hundreds of hours is getting you ready to take action against anyone who gets in your way."

6. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Dit is helemaal grappig. In zijn review van Tomb Raider kraakt hij alle delen enorm af vanwege zijn 'explicit adult content' (waar dan??), vervolgens zegt hij dit: 'When I scanned the Internet for references to "nude raider" (...).
    Hahaha, waarom zou hij dat nou nog eens een keer naar expliciete beelden zoeken, het heeft immers geen nut (volgens hem zitten die toch al in de game???) Hij heeft zijn menning allang al gevormd en toch moet hij zoeken naar een blote Lara...??? Deze vent is zo grappig. Deze internetsite kan niet anders dan een joke zijn...

7. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    k.. net dit e-mailtje gestuurd.. ben benieuwd of en hoe ze reageren

For whomever this may concern.

I got directed to your site by a acquaintance of mine, as I am a avid games fan and like to read opinions and reviews of other gaming enthusiasts I read through a couple of the reviews posted at your site.

Now your view on games isn’t my own. To be honest I don’t really care about the level of gore or violence in a game. To me it’s a game and to me its only function is to entertain me and not teach me “life lessons”.
    That you rate games low because of high levels of violence is your opinion. However that you somehow link that to real life situations is another. That you say something like, and I quote from the DOOM review (by John Gocke): “Playing for many hours could be cause for anxiety and/or depression. Playing for hundreds of hours is getting you ready to take action against anyone who gets in your way” is bigotry, insulting and dangerous. I have played DOOM for many hundreds of hours and I have never as a result of that took any actions or felt like taking any action to anyone who was “getting in my way”.
    However thanks to your review just about every religious person who has read that and believes that seemingly has to be careful of me, thank you very much for that!

But although to me that was an insulting remark it was not the remark that really prompted me to write this to you.
    No the reason I am writing is this remark in the Medal of Honor review
    “ILLEGAL/HARMFUL MATERIAL
    As in all violent games, killing people is seen as an acceptable action. Even though, in this game, you are fighting Germans, nothing can ever justify taking the life of another person. “
    How do you mean even though you are fighting Germans? As I remember correctly from my history lessons at school (which apparently the reviewer of this game had not) the war was with NAZI’s and not Germans in specific. I found that remark not only insulting but also very racist indeed. I live in a country invaded by the Nazi’s and I have German roots in my family. Now because of that I know about the difficulties German people still have with coping with that war and its legacy. And stupid remarks and generalization like in that review don’t help much in that matter.

Now I am not religious but it seems to me at least that I have a far better grasp on reality and leave other people more in their worth as the games reviewers do on your site.
    Maybe you should consider reviewing the reviews and make them a little less generalizing and insulting.

With Regards

Peter Walthuis
    Amsterdam
    Netherlands

8. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Cool! Stuur ik ook een mailtje om te vragen of zij de nude patch voor Tomb raider nog hebben kunnen vinden. Dat is mij namelijk nooit gelukt en ik heb het idee dat zij 'm wel hebben :p

Maar ff serieus, als je antwoord krijgt, post 'm hier! Dat kan niet anders dan een heel grappige reply worden

9. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Tja het ging mij er niet eens om om ze dwars te zitten ofzo.. Maar overal in die site krijg je van die wereldverbeterende meningen etc te zien en vervolgens scheren ze wel ff lekker mensen over 1 kam en zijn gewoon rasistisch (in mijn ogen in MoH review) dat soort hypocritie kan ik niet tegen..
    Maar als ik antwoordt krijg post ik die zeker.. (ALS)

10. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Deze site is gewoon een grote joke, dat kan gewoon niet anders. Je gaat mij niet vertellen dat zij met een strakke smoel deze recensies zitten in te tikken, dat kan gewoon niet. Het is té banaal, er zitten téveel inkoppertjes in, het is gewoon om te lachen. En als ik het mis heb en het is wel degelijk serieus, dan weet ik weer direct waarom ik niet gelovig ben ;)

11. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    lol.. nou ik heb wel vreemdere serieuze dingen gezien.. maar we merken het vanzelf wel..

12. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Vraag die gasten meteen effe of ze een review willen maken van Deathrow want ik wil weten of er niet teveel geweld in die game voorkomt

13. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Waarschijnlijk hebben ze dat spel wel getest maar zijn ze na een uurtje in slaap gevallen...:D
    Wat een ****-spel is dat zeg

14. Eagle_1

Eagle_1 yippiekayee

Leuk Bevonden:
    0
    Had hem zelf nog niet gelezen maar vind dat je helemaal gelijk heb... iemand doodschieten mag niet volgens hun maar als het een duitser is mag het wel... terwijl zoals jij zegt er een verschil is tussen duitsers en nazi's...
    En dan nog bedoel al waren het Nazi's maakt dat het wel goed en beter dan iemand anders af te schieten...

Al met al... perfecte mail die je gestuurd heb... ik hoop dat ze reageren... zit nu al op hun antwoord te wachten }:]

15. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Hoor ik hier een christen die door de mand valt}:]

16. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar er wordt ook altijd gezegd dat de amerikanen ons bevrijd hebben......maarja, dat was ook alleen maar hun leger wat dat gedaan heeft.....tja.....

17. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Nee, je hoort hier een gamer die wél van goede spellen houdt...:D

18. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    @ Nemesis, ej echt goed dat je die mail zend. Ik ben benieuwd hoe ze erop gaan reageren. Want volgens het christendom moet je je naasten lief hebben en hierin blijken ze dat echt niet na te leven.

19. Eagle_1

Eagle_1 yippiekayee

Leuk Bevonden:
    0
    juist jah... net zo iets... helemaal gelijk in!

20. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Als je dan toch historisch verantwoord bezig wilt zijn, vergeet vooral de engelsen en de polen niet!

Deel Deze Pagina