1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FF lachen!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door simmertje, 23 jul 2003.

1. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Dat dacht ik dus ook altijd.. maar ja schijnbaar hebben hun er een iets ander zicht op..
    neem b.v. die opmerking in spiderman.. (heb ik al in een eerdere post gequote)
    Ben ook benieuwd hoe ze reageren.. maar eerlijk gezegd verwacht ik niets terug..

2. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    LET OP: JOKE

uh-oh
    volgens mij kunnen we de antwoorden wel vergeten:+
    <sneaky edit>
    ****voor Eckie****
    [:+ = JOKE]
    [let op: joke!]

Laatst bewerkt: 28 jul 2003
  3. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Ook al zijn het Nazi's, waarom kan het dan wel? Waarom maakt het dan niet in andere games uit dat je een terrorist dood, zijn die beter dan Nazi's?

Het zit me behoorlijk dwars, want zonder grappen vind ik zo'n opmerking echt niet kunnen. Ieder als gelijken behandelen, tuurlijk. :{

iig, goede brief

4. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    het gaat er waarschijnlijk om dat je aan de goede kant vecht.....niet dat je zomaar in de wilde weg mensen gaat killen....

5. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Wie bepaald dat wij aan de goede kant zitten. Die Nazi's denken evengoed dat zei voor het goed aan het vechten zijn.

Correctie; dachten.

Laatst bewerkt: 25 jul 2003
  6. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Leer eens lezen:
    Heeft niets te maken met de mails die hier gepost zijn.

7. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    ik heb anders nog steeds geen antwoord! -G-, vraag me af of ze wel tegen kritiek kunnen..jullie al antwoord?

*let op de :+ eckie, ik was just joking :D leer lezen_O_ ;) :+

8. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    lol welke gek gaat ze bedreigen met de dood :{

9. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    *leest...

*leest nogmaals...

*ziet nergens een bordje [let op: joke!] :eek:

10. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    niet?

11. DEKO

DEKO XBOX is relaxt!

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie zijn echt zielig... altijd als iets Christelijk is en iets/iemand een andere mening heeft dat jullie denken... lachen jullie 't uit/kraken jullie 't maar af! Doe toch eens volwassen man, en laat Christenen -en andere mensen- in hun waarde!!! Zielige ventjes!

En niet gelijk denken dat ik het eens ben met die site... dat is niet zo... maar jullie moeten eens niet zo kinderachtig doen!

12. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    hey DEKO...hmz...je bent toch uit die andere discussie thread gestapt? Toeval of...etc Ik begon net warm te draaien :p en het gaat niet om andere mening/opvatting, maar om grove uitlatingen.
    (even though you're shooting Germans/ Halo, used by the DC snipers etc zijn geen christelijke opvattingen, maar grove, kwetsende vergelijkingne die nergens opslaan!

en over dat mensen in hun waarde laten, waarom noem jij ons dan meteen zielige ventjes?

13. DEKO

DEKO XBOX is relaxt!

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou ik jullie in je waarde laten als jullie 't zelf niet doen??

14. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    omdat wij dat niet als eis aanvoeren en jijzelf wel :d maar voor de rest begrijp je hopelijk toch wel dat bovengenoemde uitspraken weinig christelijk van aard zijn. DAAR discuseren we over en daarom mailen we ze, niet omdat de rest van de reviews zo raar geschreven zijn, daar lachen we hier wel om maar we pesten ze er niet mee. DEKO...zoals we al in het vorige topic al zeiden, misschien moet jij je wat weer openstellen voor onze opvattingen, in plaats van ons meteen aan te vallen.

15. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0

Je loopt dus te zeiken over iets wat je zelf ook doet?!
    Zeg dan liever nx.

Nuff said

16. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    1 - iedereen wordt hier in z'n waarde gelaten, dat zijn de forumregels
    2 - je hebt het recht niet om ook maar iets over ons te zeggen als je jezelf ook tot dat niveau verlaagt
    3 - naar mijn weten wordt er in deze thread niemand met het christelijk geloof, noch het geloof zelf belachelijk gemaakt, dus hou je een beetje in ok?

17. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    is tur nog geen antwoord trug?

18. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Ik heb in ieder geval nog niets gekregen.. maar zoals ik al eerder postte ik verwacht het ook niet echt iets terug.. Meestal zijn dat soort sites zo in hun eigen wereldje dat ze een andere mening niet willen horen danwel negeren..

19. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Tja, ik zou eigenlijk knap zenuwachtig worden door iemand die zijn text ondertekent met de naam 'vergelding'... :D

Deel Deze Pagina