Jullie beginnen al met xbox2 of 3 maar we hebben de xbox1 niet eens mogen bespelen(behalve bij zo'n demokiosk dan)
echnieh! de auto's zijn mooier dan die van Gotham, Gotham zuigt best wel eigenlijk, RSC is wel mooier
Geef mij maar Gotham hoor .... (en CmacRea 3 als rallygame) ik hoorde trouwens dat Rallisport behoorlijk vage besturing had (NOt my one experience maaaruh toch ....) mzzl Munch and Abe
ben nie met je eens, de replays zijn net echt, als je de camera van achter de auto zet kan je het niet van echt onderscheiden met die realtime reflections ECHT heel mooi dus. Rallisport zal ook heel mooi zijn, beetje hetzelfde denk ik maar dan andere thema. Ik rij persoonlijk liever met een Coole ferrari dan met een rally auto die allemaal hetzelfde lijken.. maar ik denk dat rallisport ook gaaf word! Ik ben nu al drie dagen bezig met gotham en helemaal verslaafd, het is mooi uitdagend, en de gameplay is subliem! alleen voor een kneusje zoals ik, ik snap die hele manual versnellingen nog niet helemaal...niet dat dat moet kan ook auto nemen maar dan ga je minder accelereren... by the way ik houd niet van race spellen maar vind gotham dus echt top, denk een van de beste kopen voor je xbox aankomende 15 maart.
ff back to onderwerp, ik heb devil may cry gespeeld, en die is best mooi. Maar de ps2 is gewoon niet te vergelijken met de xbox.
de Pal version bedoel je he? ok als je pal bedoel Dan heb ik 4 worden Pal Poort Suck ASS WAAR om om dat capcom vaaker lame is en geen 50Hz/60Hz er in doen sukkels en die game liep 20% langzaamer dan de NTSC versie en ook nog heeft die gaame op somige tv een waaazige gloet dus kan ik je een ding melden is dat ze een heele slechte zaak met de ps2 doen! ik heb nog ff een keer goed gekeeken naar de 60Hz in de xbox en ik kan je 1 ding zeggen dit is Echt Pal60Hz dus gewoon 50Hz met zonder die balken het is bijna het zelfde als 60Hz die we op de Dreamcast kennen maar dit 60Hz kan bijna 99,9% van alle tv's aan
De reden waarom men PS2 niet met X-box mag vergelijken is: ze hebben allebei verschillende games. Pas als een game voor allebei de consoles uit is mag je ze pas vergelijken. Tot nu toe vallen de graphics van de spellen voor de x-box mij behoorlijk tegen ten op zichte van wat er beloofd is. Nou zeg ik niet dat PS2 mooier is maar ik geef op dit moment nog de voorkeur aan de PS2 vanwege meer spellen beschikbaar en goedkoper.
Die chip zuigt mega. Bij mij liep die steeds vast, moest ik elke keer weer zo'n puntmutsje uit de ventilator halen. + De 5000i uitvoering kan er twee tegelijk aan, meer tijd om te xdozen! Heb nu by the way al aardig wat spellen op de doos voorbij zien komen en we have a winner. Sony kan beter snel hun ps3 gaan uitgeven, want NU een ps2 kopen vind ik erg duf. Tenzij je hem naast je xdoos koopt. Damoejjezellufweten. Maar als je gaat kiezen......... kies als een jonge man met toekomstvisie.......niet als een oude opa!!!
yeah right ik zou zeggen doe tests met logic analyzer en zie dat DOA3 alle bandbreedte van xbox heeft gebruikt. japan vindt xbox een kut ding, zegt dat niet genoeg, want kom mij niet zeggen dat amerika betere spellen maakt