Luister je nou niet naar mij, ik heb af en toe wel eens de indruk dat iedereen mij op de negeerlijst heeft staan.
Bwhahahaahaha. Kseentje ook gestemd, hoe hotter de doos wordt hoe beterderderderederedere spellen we krijgen en hoe eerder. We staan nog steeds aan kop.
Het enige wat zielig zou zijn is wanneer er iemand meerdere keren stemt op die poll. Ik snap niet waarom jullie je snavel opentrekken op wat zielig is of niet. Ik heb nu net ook gestemd (keurig 1x) en zie dat de Xbox aan de leiding ligt. Ik word er niet héél veel warmer van, maar grappig is 't wel.
Gestemd... Misschien moet Bill ook neergeknald worden, dan kunnen we die poll doormailen! Wedden dat de XBOX dan NR.1 staat?
Okeej dit is klote we worden ingehaald!!!!!!! Jongens meer mensen van ut forum moeten stemmen plz!! www.powerweb.nl
235 vooor de xbox, ikheb ff wat mense overgehaald om op de xbox te stemmen, tegen 228 voor de gaycube
Maar wat is er nou goed aan als de Xbox strax op 1 staat??? Denk je nu echt dat er dan mensen opeens een X-box gaan kopen of dat de publisher allemaal naar microsoft gaan? neeeeuh Het geeft alleen maar een vertekend beeld als alleen maar Xbox mensen stemmen.....Dus dan is die poll eigenlijk waardeloos...
check het powerweb forum: http://forum.powerweb.nl daar staat in het gamecube forum een tread over de poll netzo als wij hier eigenlijk hebben. in het xbox forum op powerweb staat niet zon tread
Kom op mensen. Stemmen! We gaan het anders net niet halen. Die Gamecube fanboys roepen elkaar ook op om te stemmen, dus waarom wij niet. Doe het nu! http://www.powerweb.nl
Ja ze hebben een topic aangemaakt bij powerweb dat ze moeten stemmen op de NGC en raad eens wat ik aantref: Door I3linker op Zondag, 30 Juni 2002 - 16:20: Ow, didn't know that!!! Iig, toch maar fftjes doen, ik bedoel: de echte N fan doet alles om de the big N nog wat populairder te maken!!! -------------------------------------------------------------------------------- Door Solarwind op Zondag, 30 Juni 2002 - 16:02: Idd, als je de verbinding verbreekt en weer verbinding maakt, kan je opnieuw je stem uitbrengen, dus de poll zegt eigenlijk niks. eh... volgens mij breng ik hiermee sommigen op een idee -------------------------------------------------------------------------------- Door Nico12 op Zondag, 30 Juni 2002 - 16:02: Wha?? -------------------------------------------------------------------------------- Door Xullion op Zondag, 30 Juni 2002 - 15:58: Dat stemmen hier, daar klopt geen ruk van... Ze spelen vals die eikels daarom staat de cube zover voor met tel verbinding stemmen ze gewoon opnieuw!!
Heeft er hier iemand ook een dial up verbinding en wil diegene zich dan opofferen voor de console der consoles.