Is Goed Wij Willen Wel Een Clan Mach Spellen Teggen Julie Ik Ken SJors Wel Zeg Ma Teggen Hem Zijn Maar Akatsuki Wil Wel Teggen Julie Me Gamer Taq Is Onur Dog
Oke Is Goed. Ik Voeg Je Toe.. haha nee grapje man.. typ maar zoals je wil \o/ welke clan zit je trouwens ? en op GB ?
ik ben de leader van me clan het heet Akatsuki en wat is gb ? naja voeg me maar toe praten wer daar verder. ik wouw netjes typen naja
gamebattles.. daar spelen wij op. Consolegaming staan we nog wel ingeschreven maar spelen we niet op .
heey.. sorry dat ik zo laat reageer maar ik heb hier al even niet gekeken. je meot gewoon een topic aanmaken in het CoD4 gedeelte en dan krijg je misschien wel een try-out Beginpost is ook aangepast ! we zijn weer back to GoW, met een paar oud leden (Venom, Svera, Ivan), en jordos en ik. ook zijn er een paar naamchanges geweest die doorgevoerd zijn. Condemned NL -> Windkracht 12 Possielove -> Q Infinity
FFC gaat door en wel vanaf vandaag \o/ De oude garde is weer opgetrommeld :b: Check www.finalfight.nl
haha, dat dit topic hier nog staat maar zoals Legend / Lukky al zegt, we zijn weer overnieuw begonnen. nadat de site en de clan opeens ophield, was er even niets, maar de site is er weer en wij zijn weer back Members zijn nu -FFC Omega -Lukky NL -FFC Calle30 -FFC Skar (dat ben ik, mn gamertag gechanged) -FFC Svera -Bigsyke NL -Svendekiller -ThommieGun NL ik heb er veel vertrouwen in, want het grootste deel kent elkaar al meer dan een jaar, en met GoW2 worden we ook weer actief met Wars e.d. + Beginpost aangepast