1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Fia GTR2

Discussie in 'Games' gestart door FredKroket, 14 feb 2008.

  1. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Het verbaasde me dat er geen thread voor is hier. Voor mijn gevoel de meest hardcore racegame die er is. En ow ow wat is ie vet. Zijn er hier nog mensen die het spelen of serieuze competitie zoeken?

    Ik en DRC Sander racen in kampioenschappen op www.simracing.nl.

    *ja, er komt nog meer info bij, maar tis wel godgodverdomme pestpokken laat nu :p.
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2008
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Is dit het meest realistische simulatie racespel op dit moment?
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  4. JeePee

    JeePee Guest

    GTR2, Richard Burns Rally, rFactor, Grand Prix Legends... allemaal hardcore games die GT4 en Forza 2 qua gameplay op een arcade game laten lijken.

    Ik fiets zo naar de Media Markt. Eens kijken of ik dit spel mee kan pikken. Heb een financiele meevaller en goede studieresultaten gehad, dus ik ga mezelf ff trakteren :) Ben die demo wel zat nu.
     
  5. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Koop je dan ook meteen mij logitech momo stuur? :+ Speelde dit spel altijd met me broer (voor de mensen die europees racen volgen; mike verschuur) Hij reed dit jaar voor het eerst europees dit hij moest al die banen oefenen en dat deden we altijd samen, omdat ik dit spel altijd serieus speel en dus redelijke tijden neerzet. We hadden allebei momostuur dus gingen we altijd lannen
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2008
  6. JeePee

    JeePee Guest

    Heb al een Driving Force Pro ;)
    Nergens kunnen vinden btw. Heel Arnhem afgeweest. Dan maar via internet een bestelling plaatsen...
     

Deel Deze Pagina